فاطمه سعیدی: عملکرد وزیر علوم قابل قبول است

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، عملکرد وزیر علوم را قابل قبول خواند و از طرح استیضاح غلامی انتقاد کرد.

فاطمه سعیدی: عملکرد وزیر علوم قابل قبول است

فاطمه سعیدی اظهار کرد: از آنجا که تاکنون عملکرد وزیر علوم قابل قبول بوده است، استیضاح او را اقدامی درست نمی‌دانم.

به گفته وی، وزیر علوم در موضوع بورسیه‌های غیرقانونی و دانشجویان محروم از تحصیل شجاعانه اقدامات مؤثری انجام داده است.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: مشکلات اغلب دانشجویانی که به دلایل امنیتی با آن مواجه شده بودند، با پیگیری‌های جدی شخص وزیر علوم و کادر مدیریتی این وزارتخانه حل شد. آقای غلامی تا جایی که ممکن بود این موضوعات را با تعامل و رایزنی حل کرد.

سعیدی در عین حال گفت: منکر وجود مشکلاتی در وزارت علوم نیستیم؛ همانطور که هیچ وزارتخانه دیگری هم بدون مشکل و انتقاد نیست، اما حجم مشکلات و رویکرد وزارت علوم به گونه‌ای نیست که وزیر فعلی مستحق استیضاح باشد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • حامد
    0

    انصافا دست وزیر آموزش وپرورش درد نکنه که استرس رو از بچه ها گرفته وآرامش رو به خانواده ها داده و بچه ها رو دوباره به آغوش خانواده برگردونده ممنونم

  • Ehsan Mahjoubi
    0

    عملکرد ایشون در دفاع از حقوق نادیده گرفته شده قشر مظلوم هیئت علمی اصلا قابل دفاع نیست. از طرف دیگر فشار بر اعضای هیئت علمی بدون داشتن امکانات دیگر در نوع خود نوبری است...

  • ساسان خداپرست
    0

    عملکرد وزری علوم فاجعه است. قطع ارتباط اندک صنعت و دانشگاه، وضعیت معیشتی اسفناک استادان که بعضا به رانندگی اسنپ روی آورده اند، افت شدید سواد فارغ التحصیلان و ... تنها گوشه ای از اشکالات وزارت علوم است.

  • موسوی
    0

    استیضاح ایشان جنبه سیاسی دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها