عضو فراکسیون امید مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

عوامل ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز به نمایندگان باید محاکمه شوند/ یکسری خودسر آرامش کشور را برهم زدند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خواهان برخورد با عوامل ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز با نمایندگان از سوی دستگاه قضایی شد.

عوامل ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز به نمایندگان باید محاکمه شوند/ یکسری خودسر آرامش کشور را برهم زدند

بهرام پارسایی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره تهدید برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی CFT و اینکه منشا اینگونه اقدامات چه جریانات و چه افرادی هستند تصریح کرد: بارها برای نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح‎ها و لوایحی که از درجه اهمیت بسیاری برخودار هستند پیش آمده است که پیامک‎هایی با محتوی تهدیدآمیز و خط و نشان کشیدن ارسال شود اما علی‎رغم اینکه هردفعه خودمان به عنوان نمایندگان می‎گوییم که این ماجرا را پیگیری خواهیم کرد اما هیچ اقدامی تا به امروز در راستای شناسایی عامل یا عواملان این ماجرا صور ت نگرفته است.

وی با اشاره به دستور چندین باره رئیس‎ مجلس برای شناسایی عاملان ارسال پیامک‏‎های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق قانون از مصونیت برخوردار هستند از این رو قطعا به قاعده نیست که هرگاه یک طرح و لایحه به مذاق برخی خوش نیامد با تهدید نمایندگان به اهداف خود برسند.

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: متاسفانه حامیان و طرفداران برخی از جریانات سیاسی فکر می‎کنند که در نظامی به مانند جمهوری اسلامی ایران که مردم‎سالاری به معنای واقعی بعد از وقوع انقلاب اسلامی برپا شده است می‎توانند با ارسال یک سری پیامک که هم از نظر محتوی و هم از نظر وجهات قانونی بی‎اساس است دل نمایندگان ملت را خالی کنند غافل از اینکه راه را اشتباه رفتند و این اقدام آنها هیچ سودی نخواهد داشت.

پارسایی با بیان اینکه هنوز به طور واضح مشخص نشده است که این پیامک‎ها ازچه منبعی و با حمایت چه جریاناتی به نمایندگان مجلس ارسال می‎شود تاکید کرد: بدون شک باید با تشکیل کمیته‎ای از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی جدی در راستای شناسایی عاملان ارسال این پیامک‎ها و برخورد قانونی با آنها صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار دارند دستگاه قضایی نیز به عنوان متولی اصلی برخورد با کسانی که قانون برایشان هیچ اهمیتی ندارد و دست به هرکاری می‎زنند و کارشان به جایی رسیده است که نمایندگان ملت را به روش‎های مختلف تهدید می‌کنند وارد عمل شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه قطعا نمی‏‎توان بدون ارائه سند و مدرک گروه و افراد خاصی را در ماجرای ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس مقصر دانست تصریح کرد: لازم و ضروری است که با انجام یک کار دقیق کسانی که مسببان این ماجرا هستند شناسایی شده و برخورد قضایی لازم با آنها صورت گیرد.

پارسایی تاکید کرد: بنده بر این باورم که افرادی که امروز در ماجرای ارسال پیامک‎‌های تهدیدآمیز به نمایندگان نقش دارند یکسری افراد خودسر هستند که شاید از سوی برخی از جریانات مورد حمایت قرار می‎گیرند اما رویکردهای آنها بیش از اینکه بر خردجمعی استوار باشد تک محوری است از این رو قطعا لازم است که در فضای امروز کشورمان که مردم به آرامش بسیاری احتیاج دارند با این عناصر که به گونه‎ای فضای عمومی کشور را تحت تاثیر عملکرد خود قرار می‎دهند برخورد جدی صورت گیرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نادر
    0

    نترس مجلس نگهبان داره هموناییکه بهشون میگیدتروریست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها