نوروزی در گفت و گو با خبرفوری:

طرح تحقیق و تفحص از حساب‎های قوه‎قضائیه به کمیسیون قضایی ارجاع داده نشده/ نمی‏‌دانم هدف آقای صادقی از بیان این طرح چیست؟

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از عدم ارجاع طرح تحقیق و تفحص از حساب‎های قوه‎قضائیه به کمیسیون قضایی خبر داد.

طرح تحقیق و تفحص از حساب‎های قوه‎قضائیه به کمیسیون قضایی ارجاع داده نشده/ نمی‏‌دانم هدف آقای صادقی از بیان این طرح چیست؟

حجت‎الاسلام حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه آیا طرح تحقیق و تفحص از حساب‎های قوه‎قضائیه که از سوی محمود صادقی مطرح شده است به کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ارجاع داده شده اظهارکرد: تا به امروز طرحی در این راستا به کمیسیون قضایی از سوی نمایندگان ارجاع داده نشده است که کمیسیون بخواهد در جهت بررسی آن وارد عمل شود.

وی تصریح کرد: بنده نمی‎دانم هدف آقای صادقی از طرح چنین موضوعی چیست و وی با بیان این طرح دنبال چه اهدافی است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد طرحی پیرامون تحقیق و تفحص از قوه‎قضائیه مطرح شود ابتدا باید در کمیسیون قضایی مورد بررسی قرار گیرد و گرنه هیچگونه وجاهتی ندارد.

نوروزی خاطرنشان کرد: قطعا در صورت ارجاع طرح از سوی نمایندگان به کمیسیون ما طبق روال کاری آن را مورد بررسی قرار می‎دهیم و نتایج بررسی خود رادر صحن علنی مجلس ارائه خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: قطعا نمایندگان مجلس باتوجه به آشنا بودن به آیین‎نامه مجلس و قوانین به خوبی می‎دانند که برای ارائه یک طرح در ابتدا بررسی آن در کمیسیون مربوطه لازم و ضروری است از این رو انتظار است که آقای صادقی هم در این راستا براساس قانون عمل کند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سينا
    0

    آقاي صادقي چكار داري ميخواهند بدهند به برادران عراقي حسود هستي سران همه عراقي هستند

  • ممدي
    0

    اينقدر دزدي شده كه نمايندگان إز قوه قضائي مي ترسند كه حسابها انها را چك كنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها