صادقی در گفت و گو با خبرفوری:

پرونده سوال از رئیس‎جمهور فعلا به قوه‎قضائیه نمی‎رود/ باید رویکرد دولت در عدم اجرای قانون بررسی شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که اقدامات دولت در ارتباط با سوالاتی که نمایندگان ازرئیس‎جمهور پرسیدند خارج از قانون باشد پرونده این موضوع به دستگاه قضایی ارسال می‎شود.

پرونده سوال از رئیس‎جمهور فعلا به قوه‎قضائیه نمی‎رود/ باید رویکرد دولت در عدم اجرای قانون بررسی شود

محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه تکلیف طرح سوال از رئیس‎جمهور باتوجه به قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‎های روحانی به چهار سوال اظهارکرد: براساس تبصره 213 اگر موضوع سوال از رئیس‎جمهور به معنای ناشی از عدم اجرای قوانین باشد در این صورت به قوه‎قضائیه ارجاع داده می‎شود.

وی تصریح کرد: در شرایط موجود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی از چهار سوال روحانی قانع نشدند باید مشخص شود که این سوالات خارج از قوانین هستند یا خیر.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در حال حاضر خود نمایندگان مجلس و هیئت رئیسه باید رویکردهای دولت در حوزه سوالات مطرح شده از رئیس‎جمهور را بررسی کنند سپس درباره ارسال آنها به قوه‎قضائیه تصمیم بگیرند.

صادقی تاکید کرد: در شرایط فعلی نمایندگان باید بحث و بررسی کنند که آیا اقدامات دولت ناشی از عدم اجرای قانون بوده است یا خیر سپس درباره آن تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضرشفافیت لازم درباره اینکه اقدامات دولت در حیطه سوالات مطرح شده خارج از قانون بوده است معلوم نیست از این رو باید این موضوع به صورت دقیق از جانب نمایندگان بررسی شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جهانگیر روحانی
    0

    فراکسیون امید مجلس خادم دولت و خائن ملت !! از امثال شما بیش از این توقعی نداریم آقای صادقی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها