هاشم زائی در گفت و گو با خبرفوری:

اخباری از تصویب رفع حصر در شورای عالی امنیت ملی به گوشمان رسیده/ منتظر اقدامات مسئولان هستیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اخباری از تصویب مصوبه رفع حصر در شورای عالی امنیت ملی به گوشمان رسیده است از این رو منتظر اقدام مسئولان در این راستا هستیم.

اخباری از تصویب رفع حصر در شورای عالی امنیت ملی به گوشمان رسیده/ منتظر اقدامات مسئولان هستیم

عبدالرضا هاشم زائی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت رفع حصر که برخی از مقامات کشورمان اخیرا از آن سخن گفتند و بررسی آن در کمیته رفع حصر مجلس گفت: تا به این لحظه کمیته رفع حصر در راستای موضوع آزادی افرادی که در حصر هستند جلسه خاصی نداشته است.

وی با بیان اینکه موضوع رفع حصر در شورای امنیت ملی مورد بررسی قرار گرفته است تصریح کرد: ما هم اخباری به گوشمان رسیده است که طبق رای گیری که در شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته است آقایان به رفع حصر رای دادند از این رو باید منتظر تایید و صحت و سقم این خبر باشیم چرا که اگر این خبر بعد از ده روز از سوی رهبری مورد تایید قرار بگیرد رفع حصر برداشته می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری پیرامون رفع حصر موسوی، رهنورد و کروبی تا عید قربان گفت: بنده اظهارات آقای جهانگیری را نشنیدم ولی قطعا وی اطلاعاتی دارد که ما از آن بی اطلاع هستیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حصر سه شخصیتی که مورد تایید نظام بودند بیش از اندازه طول کشیده است تصریح کرد: بنده به شخصه معتقدم نیاز است برای حفظ منافع رفع حصر هرچه زودتر صورت گیرد به خصوص در شرایط امروز که وضعیت اقتصادی کشور با مشکلات جدی روبه رو است ایجاد انبساط در مسائل اجتماعی و سیاسی می تواند فضای عمومی جامعه را کمی آرام کند.

هاشم زائی خاطرنشان کرد: امیدوارم با درایت مسئولان بسترهای لازم برای رفع حصر در طی روزهای آینده فراهم شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    لطفا حصر مردم ایران را از مشکلات اقتصادی رفع کنید آنهایی که شما می گویید رفع حصر شوند در کاخ مثل شاه زندگی می کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها