قاضی‌پور:" توتال" اطلاعات ایران را گرفت و رفت

قاضی‌پور گفت: آقای وزیر، تاریخ ذلتی را که شما به صنعت کشور تحمیل کردید را فراموش نخواهد کرد و در تاریخ نام بدی از شما به ثبت خواهد رسید؛ توتال اطلاعات ایران را گرفت و رفت معلوم است که نمی‌خواهد کار کند.

قاضی‌پور:" توتال" اطلاعات ایران را گرفت و رفت

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای‌اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، دوم‌مرداد) گفت: آقای زنگنه، چرا همچنان در پارس جنوبی کاتالیزها و دیگر مکانیک‌های قیر و غیره از شرکت‌های صهیونیستی خارجی وارد می‌شود، در حالی که شرکت‌های دانش‌بنیان و جهاد دانشگاهی داخلی با ظرفیت و زمان مناسب با قیمت رقابتی و با استاندارد MPA تولید می‌کند؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت 40 سال در نقطه‌ای قرار گرفته که شرکت توتال به ما بگوید چه کسی در مناقصه باشد و چه کسی حضور نداشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن اضافه کرد: آقای وزیر، تاریخ ذلتی را که شما به صنعت کشور تحمیل کردید را فراموش نخواهد کرد و در تاریخ نام بدی از شما به ثبت خواهد رسید؛ توتال اطلاعات ایران را گرفت و رفت معلوم است که نمی‌خواهد کار کند.

قاضی‌پور در بخش دیگری از سخنانش خطاب به وزیر نفت،گفت: همه کارکنان مؤمن و کاردان وزارت نفت را خانه‌نشین کردید و یک سری نیروهای مسئله‌دار و ناکارآمد را به وزراتخانه آوردید، شرکت‌هایی را که می‌توانستند در تحریم‌های احتمالی به ایران کمک کنند، به دست یک سری آدم‌های ناکارآمد و بی‌تجربه سپردید، شما چه دشمنی‌ با کشور دارید؟

وی تصریح کرد: با چند بررسی‌ ساده توسط دستگاه‌های امنیتی کشور می‌توان به این نتیجه رسید که فرزندان بسیاری از کارشناسان وزارت نفت در کشورهای غربی، به‌ویژه انگلیس مشغول به تحصیل و یا بورسیه توسط شرکت‌های چندملیتی نفتی و یا دو تابعیتی هستند و بسیاری از آنان در این کشورها نیز واحد مسکونی دارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: با این حساب می‌توان پی برد که بیشترین تأسیسات مهم وزارت نفت از کشور انگلیس خریداری می‌شود و همین کارشناسان تأسیسات سایر کشورها، به‌ویژه تأسیسات داخلی را به بهانه‌های مختلف رد کیفیت می‌کنند، سفرهای سالانه این کارشناسان و خانواده‌های آنها نیز این موضوع را ثابت می‌کند.

عضو کمیسون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: آقای وزیر نفت، با قراردادی که نوشتید، کشور را متضرر کرده و باعث شدید که قرارداد گازی ایران، تاکستان و هندوستان انجام نشود، باشگاه نفت و نیرو هم با یک سری مافیا و رانت‌خوار تشکیل شده است، فاز 11 پارس جنوبی را معطل توتال کردید، ژنرال‌های نفتی کجا هستند؟

منبع: تسنیم

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها