عضو فراکسیون امید مجلس در گفت و گو‌ با خبرفوری:

تصمیم گیری درباره فیلترینگ تلگرام برعهده مسئولین ارشد نظام است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت:تصمیم گیری درباره فیلترینگ تلگرام برعهده مسئولان ارشد نظام است و هیچ نهاد دیگری در آن دخالت ندارد.

تصمیم گیری درباره فیلترینگ تلگرام برعهده مسئولین ارشد نظام است

بهرام پارسایی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اتهام افکنی برخی جریانات ضدانقلاب به کانال های تلگرامی پرمخاطب کشور پیرامون دست داشتن آنها در فیلترینگ تلگرام اظهار کرد: بدون شک اگر بنا باشد که موضوع فیلتر تلگرام در دستور کار قرار گیرد نهادها و مسئولان ارشد نظام باید درباره آن تصمیم گیری کنند و هیچ نهاد کوچک و جزئی در این راستا مسئولیتی برعهده ندارد.

وی تصریح کرد: اینکه ما فعالیت های چند کانال تلگرامی را مسبب فیلتر تلگرام بدانیم قطعا موضوعی غیرمنطقی است و پذیرش آن قابل قبول نیست.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیام اینکه بدون شک کانال های تلگرامی پرمخاطب داخلی در کشور از موضوع فیلترینگ تلگرام آسیب و ضرر بسیاری را متوجه خواهند شد خاطرنشان کرد: بدون شک اگر منطقی و عاقلانه فکر کنیم متوجه خواهیم شد که این کانال های تلگرامی نقشی را در فیلتر تلگرام در آینده نخواهند داشت.

پارسایی تصریح کرد: اگر مشاهده می کنیم که کانال های تلگرامی پرمخاطب در طی روزهای اخیر به انتقال فعالیت خود به پیام رسان های داخلی روی آورند این موضوع امری طبیعی است چرا که در صورت فیلتر تلگرام فعالیت آنها باید در قالب های دیگر ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان کشورمان با اتخاذ یک تصمیم درست و منطقی در حیطه برخورد با شبکه های مجازی وارد عمل شوند تا حق انتخاب و آزادی مردم نادیده گرفته نشود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها