عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو‌ با خبرفوری:

ظرفیت پیام رسان های داخلی برای تبادل اطلاعات بالاست/“گپ و سروش” قابلیت های خوبی دارند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پیام رسان های داخلی چون سروش و گپ برای تبادل اطلاعات میان ایرانیان ظرفیت خوبی دارند.

ظرفیت پیام رسان های داخلی برای تبادل اطلاعات بالاست/“گپ و سروش” قابلیت های خوبی دارند

فاطمه ذوالقدر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره قابلیت های پیام رسان داخلی همچون سروش و گپ اظهار کرد: طبق برآوردهای اطلاعاتی صورت گرفته پیام رسان های داخلی که در حال حاضر در کشورمان فعال شده اند از قابلیت های لازم برای تبادل اطلاعات میان کاربران ایرانی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: پیام رسان هایی چون گپ و سروش از زیرساختارهای مناسبی در جهت جذب مخاطبان ایرانی در شبکه های مجازی برخوردار هستند اما بدون شک ضرورت و اهمبت کار ایجاب می کند که ما با تمام حمایت های لازم را از آنها به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده به شخصه با مقوله فیلترینگ موافق نیستم و معتقدم باید به مردم آزادی عمل داده شود گفت: بدون شک لازم و ضروری است که در باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر بومی سازی و حمایت از تولیدات داخلی تمام تلاش خود را برای حمایت از پیام رسان های داخلی انجام دهیم.

ذوالقدر تاکید کرد: امیدوارم با توجه به قابلیت هایی برخی از پیام رسان های داخلی همچون "گپ" بسترهای لازم در کشور از نظر مالی و معنوی برای ادامه فعالیت این پیام رسان ها و خدمت رسانی آنها به مردم فراهم شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: حیف است که از قابلیت ها و ظرفیت های پیام رسان های داخلی در کشورمان استفاده نشود از این رو در این شرایط که بستر و موقعیت لازم ایجاد شده است باید اقدامات مدنظرمان را انجام دهیم.

گپ را از اینجا دانلود کنید( https://dl.gap.im )

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ایمان
    0

    گپ خداییش عالیه اگر یکم طبقه بندی گروها و پی وی هارو بهتر کنه واقعا حرف اول رو میتونه بزنه تو ایرانی ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها