نماینده مرند و جلفا در مجلس:

قول دادید قیمت دارو افزایش نیابد اما دارد بالا می رود

نماینده مرند و جلفا در مجلس گفت: روند صعودی قیمت دارو و تجهیزات پزشکی را شاهد هستیم؛ رییس جمهوری شخصا به این موضوع ورود کنید و قیمت دارو را کنترل کنید.

 قول دادید قیمت دارو افزایش نیابد اما دارد بالا می رود

معصومه پاشایی بهرام در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری به وزیر اقتصاد با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مناطق آزاد گفت: با وجود گذشت یک سال از تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده هنوز آیین‌نامه اجرایی بند (الف) ماده (10) این قانون از سوی وزارت اقتصاد تدوین و اعلام نشده است.

وی ادامه داد: طبق گزارش‌های عملکردی دو منطقه آزاد ارس و کیش می‌توانند مشمول معافیت از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در صورت اجرای قانون شوند و به تبع آن سایر مناطق آزاد تشویق به ایجاد زیرساخت‌های مشمول معافیت از مالیات بر ارزش افزوده خواهند شد.

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: هنوز واردکننده‌های کشنده‌های سنگین مشکلشان حل نشده و بسیاری از راننده‌ها تمام دارایی خود را بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند و دچار سختی در تأمین معیشت روزانه خود شده‌اند؛ لازم است وزیر راه سریعا نسبت به واردات کشنده‌های سنگین اقدام نماید هر چند می‌دانم که سرعت در انجام امور برای شما با توجه به سایر عملکردهایتان بسیار سخت است.

وی در تذکری دیگری به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: متأسفانه در تدوین اجرای قانون رتبه‌بندی انحرافاتی از قانون مجلس دیده می‌شود که باید اصلاح شود. اجرای قانون رتبه‌بندی از تاریخ مصوب مجلس برای تمامی معلمان باید اجرا شود.

پاشایی همچنین با انتقاد از افزایش قیمت دارو گفت: آقای رئیس جمهور به مردم قول دادید که قیمت دارو افزایش پیدا نکند اما در عمل روند صعودی قیمت دارو و تجهیزات پزشکی را شاهد هستیم لذا درخواست می‌کنم شخصا به این موضوع ورود کنید و قیمت دارو را کنترل کنید که وزارت بهداشت ضعیف عمل می‌کند.

وی با تبریک روز بهزیستی از دولت خواست که قوانین خوبی که در حمایت از معلولان و سالمندان مصوب شده را اجرایی کند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    درود برصلابت گفتار و نڪته سنجی تان

  • پدر
    0

    ناراحت نباش از اين قول ها 43 ساله ميدن ........فعلا برو از آب و برق مجاني لذت ببر

  • احمد
    0

    صد رحمت به احمدی نژاد من فکر میکردم دروغگوتر از اون وجود ندارد ولی دست بالای دست بسیار است دمه سنگ پای قزوین گرم

  • قول
    0

    قول داده بودند از نظر اقتصادی از کره جنوبی وژاپن بزنیم جلوتر .ولی از افغانستان هم عقب تریم

  • علی
    0

    قول دادند و خلاف قولشان عمل کردند مردم منتظر برخورد مجلس و نمایندگان با این تخلف هستند و گرنه از این بد قولی ها فراوان داریم

  • ناشناس
    0

    3ساله دیگه وقت داره ازهمه ی کشورهاجلوبزنه هنوزیکسال نشده کجاباچنین شتابان هنوز موتورش روشن نشده وتونماینده ای که چنین نطق میکنی بایدبدانی که این اقااین کاره نبوده ونیست راه علاجش هم بازخواست وبرکناری

  • چرا مرغ به کیلویی ۷۰ هزار تومان رسید؟ به خاطر بی قانونی، ناتوانی، کوتاهی، بی خیالی دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!
    0

    چرا مرغ به کیلویی ۷۰ هزار تومان رسید؟ به خاطر بی قانونی، ناتوانی، کوتاهی، بی خیالی دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!

  • ناشناس
    0

    43 ساله ازاین قولها زیاد شنیدیم اب وبرق مجانی اتوبوس مجانی مقام انسانیت ارتشی اقای خود .....

  • ناشناس
    0

    دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ ۱۸:۳۷:۱۹
    انتظار بازنشستگان تامین اجتماعی کی پایان می‌یابد؟
    هر روز از همسان‌سازی و افزایش مستمری بازنشستگان تامین‌ اجتماعی خبری در رسانه‌ها منتشر می‌شود، اما از اجرای این وعده‌ها خبری نیست. آیا ۴ ماه زمان برای احقاق حق بازنشستگان تامین اجتماعی کافی نیست؟
    بازنشسته تامین اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها