"سوزن زدن" محبی‌نیا به نمایندگان مجلس/ به نام خدایی که هاشمی و خاتمی را آفرید

نماینده مردم میاندوآب در مجلس نسبت به روند نمایندگان مجلس در رای دادن به وزرای پیشنهادی انتقاد کرد.

"سوزن زدن" محبی‌نیا به نمایندگان مجلس/ به نام خدایی که هاشمی و خاتمی را آفرید

به گزارش سایت خبر فوری جهانبخش محبی‎نیا نماینده مردم میاندوآب در مخالفت با منصور غلامی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم نسبت به رویه نمایندگان در رای اعتماد به وزرا انتقاد کرد و گفت: ر انتخاب مدیران، وزیران و امانت داران بر اساس منطق و سوگندی که خورده ایم پیش نمی رویم. بیشتر ما به دنبال این هستیم که غلامی یا فلان وزیر با من خوب است یا نه، به درد استان من می خورد یا نه.

وی تاکید کرد: غلامی انسان خوبی است و پشت او هم نماز می خوانم اما شایستگی وزارت علوم را ندارد. برنامه ای که به مجلس داده اید، برنامه نیست. در این برنامه ای هیچ اشاره ای به استقلال دانشگاه ها نشدهاست. با شعار نمی توان مملکت را اداره کرد. با قاطعیت می گویم با این برنامه به جایی نمی رسیم.

محبی نیا همچنین سخنان خود را با به کار بردن نام هایی آغاز کرد که کمتر در مجلس شورای اسلامی شنیده می شود. او گفت: به نام خداوندی که هاشمی و خاتمی را از میان ما آفرید تا عده‌ای با مخالفت با آن‌ها به نان برسند و عده‌ای با موافقت با آن‌ها به نوا می‌رسند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رسول خادمی
    0

    سلام بر اقای محبی.بنده در اون حد نیستم.واقایید.دسته دولته اون کور شهر اباد نشد.وخدا سر شاهده پیرم کردند.دریغ از تشکری.ما همشهری هستیم حداقل شما بگو.مقصر بودید ابروش بماند.ولی چون دریغ از زنگی بگو اقا حقشه میخواد گناه کردم.نه.دو تا سیم کارت چیه .اونم انجام نمیدند.ممنونم اگه بگی بهشون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها