نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

درخواست وزیر اطلاعات برای تشکیل شعبه ویژه دادسرای نظامی درخصوص شکایات متهمان بی‌گناه پرونده ترور شهدای هسته‌ای

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از نامه وزیر اطلاعات در خصوص درخواست برای تشکیل شعبه ویژه ی دادسرای نظامی برای طرح شکایت متهمان بی گناه پرونده ترور شهدای هسته ای خبر داد.

درخواست وزیر اطلاعات برای تشکیل شعبه ویژه دادسرای نظامی درخصوص شکایات متهمان بی‌گناه پرونده ترور شهدای هسته‌ای

محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود نوشت:

وزیر اطلاعات طی نامه‌ای در پاسخ به نامه مورخ ۹۸/۶/۳۱ اینجانب درباره مظنونان ترورهای هسته‌ای، ضمن یادآوری اقدامات واجا برای جبران اشتباه خود و پرداخت غرامت به متهمان بی‌گناه و اظهار تشکر از اینجانب، از درخواست تعیین شعبه‌ی ویژه‌ای در دادسرای نظامی برای طرح شکایت متهمان خبر داد.

منبع: جماران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • صفا
    0

    جناب آقای صادقی درود بر شرف و وجدان پاک شما و خانم سلحشور در زمانی که بسیاری از نماینده ها بجز پیروی کورکورانه و بله قربان گویی و بستن چشمان و دهانشان بر روی حقایق از ترس باز شدن جیب و توبره های پرشان سکوت کردند و تهمت و توهین به شما دو عزیز را ترجیح به مسؤولیت واقعی شان دادند. از طرف معتقد به: نه اصلاح طلب و نه اصول گرا.

  • رضا
    0

    خوب اگر تحت فشار کسی اعتراف و احیانا حکم اعدام گرفته و اعدام هم شده آیا در این سیستم و نظام قضایی اصولا امیدی به احقاق حقش هست.؟آیا اعتمادی مانده که جامعه اخبار از این دست را باور کند.واقعا انسان متحیر می‌ماند گاهی هنوز خبر ترور رسما اعلام‌شده که با شتابزدگی اسرائیل و آمریکا را دخیل می‌دانند و با سرعت تمام دستگیری و اعتراف گیری و..... ولی در قضیه اسید پاشی اصفهان و بعضی قتل های محفلی که نهاد حاصی درگیر بوده و نمونه های مشابه دیگر هیچوقت زوایای پنهان قضیه روشن نمی‌شود یا اصولا پرونده مسکوت می‌ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها