ساعدی:‌مشکلات اقتصادی نتیجه سوءمدیریت‌هاست نه نبود اختیارات

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 80 درصد مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور نتیجه سوء مدیریت‌ها و عدم بهره‌گیری از اختیارات در این حوزه است.

ساعدی:‌مشکلات اقتصادی نتیجه سوءمدیریت‌هاست نه نبود اختیارات

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به درخواست رئیس‌جمهور برای داشتن اختیارات بیشتر گفت:‌اختیارات رئیس‌جمهور امروز کم نیست و اختیارات وی اختیارات تام و کمالی است و نکته اینجاست که در این 6 سال آقای رئیس‌جمهور تنها بخشی از محدوده اختیارات خود را عملی کرد و در عرصه اجرا ما آنها را مشاهده کردیم.

وی افزود: آشفته بازاری که امروز ما شاهد آن هستیم از نداشتن اختیارات نیست بلکه از بی‌مدیریتی است و این عدم مدیریت و عدم نظارت‌ها باعث شده ما امروز صاحب چنین وضعیتی باشیم، مگر اینها جزو محدوده اختیارات رئیس‌جمهور نیست؟ تا الان با وجود این اختیارات چه کاری در این حوزه انجام داده است؟

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم بار مسئولیت آقای رئیس‌جمهور زیادتر شود، شرح وظایف و اختیارات آقای رئیس‌جمهور به اندازه‌ای است که حتی همه بخش‌های آن را هم اجرایی نمی‌کند. عدم رسیدگی‌ها در حوزه‌های مختلف باعث بروز مشکلات شده نه نبود اختیار.

ساعدی خاطرنشان کرد:‌در شرایط ویژه است که اختیارات رئیس‌جمهور از سوی متولیان امر بیشتر شده و اختیارات بیشتری به وی داده می‌شود امروز شرایط کشور یک شرایط عادی است نه فوق‌العاده و آنچه امروز مردم را ناراحت کرده وضعیت معیشت و اقتصاد است که 80 درصد آن نتیجه سوء‌مدیریت‌ها و عدم اهتمام دستگاه‌های نظارتی و دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: ما متاسفیم آقای رئیس‌جمهور مشکلات موجود در کشور را نتیجه نبود اختیارات عنوان کرده، این مشکلات نه به خاطر نبود اختیارات بلکه به خاطر فقدان مدیریت و نبود نظارت ایجاد شده است.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:‌ رئیس‌جمهور تاکنون چند درصد از اختیارات خود را در عرصه عمل و اجرا پیاده کرده و توانسته در حوزه معیشت مردم در بهبود وضعیت به کار برده و خود آقای رئیس‌جمهور می‌داند مشکلات اقتصادی عمدتا به خاطر سوء مدیریت‌هاست.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها