آزادی‌خواه:وزارت تعاون به وضعیت ۲۰ هزار خیاط ملایری رسیدگی کند

نماینده مردم ملایر در مجلس خطاب به محمد شریعتمداری وزیر تعاون گفت: باید این وزارتخانه به وضعیت 20 هزار خیاط ملایری رسیدگی کند زیرا این افراد بیمه تامین اجتماعی هم ندارند.

آزادی‌خواه:وزارت تعاون به وضعیت ۲۰ هزار خیاط ملایری رسیدگی کند

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به اردکانیان وزیر نیرو گفت: این وزارتخانه در حوزه چاه‌های غیرمجاز و پلمب کردن آنها دستورالعمل انحصاری دارد در حالی که این هنر نیست و نسخه واحد برای کشور نباید پیچیده شود.

وی افزود: این وزارتخانه باید به سطح زیر کشت محصولات کشاورزی و سابقه چاه‌ها و مجوزهای گذاشته توجه کند زیرا پلمب کردن چاه ها و اقدامات وزارت نیرو، کشاورزان را نابود کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: اگر دردی اعلام می‌شود باید درمان هم اعلام شود اینکه چاه یک پلمب شود باید در مورد سطح زیر کشت و آبیاری آن هم فکری شود.

وی در تذکری خطاب به شریعتمداری وزیر تعاون گفت: حدود ۲۰ هزار خیاط ملایری از بیمه تامین اجتماعی محروم هستند این ۲۰ هزار نفر یعنی به تعداد نیروهای ۴ پتروشیمی و اشتغال مولد.

آزادی خواه در تذکر دیگری خطاب به دژپسند افزود: مصوبات مختلفی برای تسهیلات ازدواج اشتغال و مسکن در مجلس مصوب شده است ولی متاسفانه وقتی جوانان به ضمانت بانکی که می‌رسند گیر می کنند و بهتر است وزیر اقتصاد در مورد کار بانک‌ها که صرفاً و فقط گواهی کسر از حقوق کارمندان و قانون را در نظر می‌گیرند و شرایط را سخت کرده است برخورد کند.

وی در تذکری خطاب به اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: باید این وزارتخانه به راه‌های اصلی و روستایی ملایر رسیدگی کند که تاکنون این کار را انجام نداده است.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها