استاندار مازندران:

ضرورت تامین سلامت مردم در انتخابات با توجه به بحران کرونا

استاندار مازندران اظهارکرد: تامین سلامت مردم در انتخابات با توجه به بحران کرونا بسیار اساسی است.

ضرورت تامین سلامت مردم در انتخابات با توجه به بحران کرونا

استاندار مازندران در برنامه زنده شبکه شما و برنامه زنده شبکه تبرستان، گفت: معاندین و کشورهای بدخواه نظام هیچ گاه در طول بیش از ۴ دهه از عمر پربرکت انقلاب، خیرخواه مردم ما و نظام نبودند و مشکلات فراوانی را برای ملت ما ایجاد کردند، که اعمال تحریم های سنگین و ظالمانه که معیشت را برای مردم سخت نموده در مقطع اخیر از آن جمله است.

حسین زادگان، افزود: انتخابات یک فرصت و حقی است که مردم ما برای تعیین سرنوشت خود، سربلندی ایران اسلامی و تقویت اقتدار نظام از آن استفاده می کنند.

وی یادآور شد: انشاء الله با حضور و مشارکت حداکثری همه آحاد مردم بتوانیم به فرد اصلح و اعتلا و شکوفایی ایران اسلامی دست یابیم و دشمنان و رسانه های معاند را چون همیشه مایوس کنیم.

حسین زادگان با اشاره به این که شهدای عزیز و والامقام ایران اسلامی برای حفظ کیان دین و کشور و ایستادگی در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان انقلاب از جان خود مایه گذاشتند، گفت: مردم مومن و انقلابی ما با الگوگیری از شهدا و ایثارگران، مثل همیشه با حضور در صحنه و مشارکت در انتخابات، زمینه های توفیق ایران اسلامی را در داخل و صحنه بین المللی تداوم بخشند و فراهم آورند.

وی با بیان این که تامین سلامت مردم در انتخابات با توجه به بحران کرونا بسیار مهم و اساسی است، افزود: تدابیر لازم برای صیانت از سلامت مردم در انتخابات اندیشیده شده و از مردم عزیز نیز تقاضا داریم با خیال راحت و در عین حال، رعایت الزامات بهداشتی در پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.

مقام عالی دولت در مازندران رعایت قوانین و مقررات تبلیغاتی را از سوی نامزدها و طرفداران آن ها به نسبت گذشته مطلوب ارزیابی کرد و ضمن تاکید بر تقویت این موضوع؛ تصریح کرد: از همه می خواهیم تا از فضای مجازی در راستای قانون، کاهش هزینه ها و رعایت فضای محیطی شهرها و روستاها استفاده کنند.

استاندار مازندران، رقابت سازنده احزاب و جناح ها را یک مزیت دانست که پس از انتخابات به تعامل و هم افزایی در جهت اعتلای کشور تبدیل می شود و اظهار داشت: رعایت انصاف، حریم اخلاق و قانون بسیار مهم و ثمربخش است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها