طرح نظارتی ویژه شب یلدا در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به نزدیکی شب یلدا و پیشگیری از افزایش نامتعارف سطح قیمتی، طرح نظارتی ویژه شب یلدا در خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ، علی تهوری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سوء استفاده عوامل سودجو در سطح بازار طرح نظارتی ویژه شب یلدا با هماهنگی تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوط از 28 آذرماه آغاز و تا اول دی ماه به مدت 3 روز ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح ضمن اخذ تدابیر مناسب در راستای کنترل و رعایت ضرایب سود مصوب و رسیدگی به موقع به شکایات مردمی با متخلفین برابر قوانین و مقررات جاری برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در این طرح 40 بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی مربوطه و ناظران افتخاری در سطح استان به صورت ویژه بازار را کنترل و گزارشات مردمی را در کمترین زمان رسیدگی می‌کنند.

تهوری بیان کرد: شهروندان و هم‌استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف صنفی در استان را از طریق شماره تلفن و سامانه 124 به این اداره و یا ادارات شهرستانی منعکس کنند.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها