پاسخ دادستان تهران به احمدی نژاد/ حق تعقیب قضایی محفوظ است

دادستان تهران گفت:فردی که در گذشته مسوولیت داشته، نامه‌ای متضمن مطالب توهین‌آمیز و کذب علیه قوه قضاییه و بازپرس پرونده منتشر کرد،مفاد نامه مجرمانه بود.

پاسخ دادستان تهران به احمدی نژاد/ حق تعقیب قضایی محفوظ است

جعفری دولت‌آبادی با بیان اینکه حق تعقیب قضایی توسط دادستانی تهران محفوظ است، گفت:بخشی از نامه ادعایی راجع به چگونگی نگه‌داری متهم در زندان و رعایت حقوق قانونی وی بود.

وی با اشاره به اینکه دستور بررسی به وزارت اطلاعات صادر شد،بیان کرد:ادعاهای نویسنده نامه که به نقل از متهم آورده است، به گونه­ ای بود که گویا این متهم را در زندان هارون‌الرشید یا گوانتانامو نگه داشته‌اند!

دادستان تهران یادآورشد: مدعی شده است که به او اجازه خرید غذا از خارج زندان داده نشده و در انفرادی بوده و رنگ آفتاب را ندیده است.

تشکیل 180 فقره پرونده پیرامون جرایم انتخاباتی

جعفری دولت‌آبادی وضعیت رسیدگی به پرونده‌های تخلفات انتخابات اخیر را اعلام نمود. وی تعداد پرونده‌های مفتوح در این خصوص را 180 فقره پرونده اعلام کرد که از سوی هیات نظارت بر انتخابات و یا شکایات واصله از سوی ستادهای انتخاباتی مفتوح گردیده و افزود: نیمی از شکایات واصله از دستگاه‌های دولتی و نیمی از سوی ستادها است و در این راستا هفت استاندار احضار و پس از اخذ آخرین دفاع، نسبت به دو نفر از آن‌ها قرار جلب به دادرسی صادر شده است. پنج استاندار دیگر احضار شده‌اند. هم‌چنین شش فرماندار احضار شده‌ که در مورد یکی از آن‌ها کیفرخواست صادر شده است.

به گزارش میزان، دادستان تهران افزود: تعداد پرونده‌های انتخاباتی تهران موجب طولانی شدن رسیدگی‌ها گردیده و سعی بر آن است که هر چه زودتر، تمامی پرونده‌های انتخاباتی دادسرای تهران منتهی به تصمیم نهایی شود.

منبع: خبرفوری

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها