ممنوعیت تردد درون شهری در استان قزوین ادامه دارد

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونای استان قزوین گفت: ممنوعیت تردد در شب از ساعت ۹ تا ۴ صبح در وضعیت نارنجی و زرد ادامه دارد.

ممنوعیت تردد درون شهری در استان قزوین ادامه دارد

منوچهر حبیبی با اشاره به بهبود وضعیت ابتلاء به در استان قزوین گفت: دورهمی خانوادگی ۵۱ درصد در ابتلاء به بیماری مؤثر است.

وی با بیان اینکه یکی از علت‌های اصلی کاهش ابتلاء به در استان قزوین همین محدودیت تردد بود، افزود: ممنوعیت تردد در شب از ساعت ۹ تا ۴ صبح در همه وضعیت‌های نارنجی و زرد کماکان ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونای استان قزوین عنوان کرد: یکی از کم هزینه ترین راه‌هایی که فشار کمی نیز بر مردم وارد می‌کند همین محدودیت تردد در ساعات شب است که نتیجه مثبتی نیز به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: ممنوعیت تردد در ساعات پایانی شب باعث شده تا دورهمی های خانوادکی نیز که یکی از پر تاثیرترین عوامل ابتلاء به در موج جدید بود کاهش یابد.

حبیبی عنوان کرد: کاهش تردد با استقبال خوب و قابل تقدیر مردم همراه بود و این بدین معناست که همراهی مردم با محدودیت‌ها بهترین راه برای کاهش ابتلاء و حفظ سلامتی خود مردم است.

وی بیان کرد: رعایت این پروتکل‌ها و توجه به محدودیت‌های اینچنینی نه تنها ضرر اقتصادی به دنبال نخواهد داشت بلکه باعث کاهش بیماری خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونای استان قزوین اضافه کرد: ستاد و قرارگاه مبارزه با به دنبال ایجاد شرایط با ثبات در استان است و این امر نیازمند همراهی مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک نیز در جامعه نهادینه شده و شاهد استفاده خوب مردم از ماسک هستیم، اشاره کرد: رعایت همین نکات ساده باعث کاهش شیوع بیماری در سطح جامعه شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در پایان یادآور شد: رعایت همین نکات ساده سلامت جامعه را تضمین می‌کند و امیدواریم مردم همچنان رعایت این مسائل را در دستور کار قرار دهند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها