بودجه قزوین متناسب با نیازهای استان نیست

استاندار قزوین با بیان اینکه بودجه این استان به هیچ عنوان متناسب با نیازهای آن نیست گفت: برای رفع نیاز و ارتقای بودجه استان نیازمند به چاره‌اندیشی و تصمیمات جدیدی از سوی دولت و مجلس هستیم.

بودجه قزوین متناسب با نیازهای استان نیست

هدایت‌الله جمالی‌پور روز شنبه و در نشست شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: مجلس و دولت برای ارایه خدمت به مردم همدل و همراه هستند و ثمره این همکاری به طور قطع برای مردم بسیار سودمند خواهد بود.

وی اضافه کرد: استان قزوین برخلاف ویژگی‌ها و امکانات ظاهری و همچنین نزدیکی به پایتخت، با محرومیت و محدودیت‌های نهفته زیادی روبرو بوده که یکی از مهمترین آنها، کمبود اعتبارات استانی است.

استانداری قزوین تصریح کرد: تاسف بار است که بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال از استان شدن قزوین هنوز بسیاری از دستگاه‌های اجرایی حتی از داشتن فضای فیزیکی لازم برای ارایه خدمات به شهروندان محروم باشند.

به گفته وی، از آغاز تاسیس این استان تامین اعتبارات آن به درستی برنامه‌ریزی نشده و همین امر در طول سال‌ها به انباشت مشکلات بیشتر در سطح منطقه منجر شده است.

جمالی‌پور تاکید کرد: رتبه قزوین به لحاظ تخصیص بودجه، ۲۹ است در حالی‌ که استان‌هایی که پس از قزوین تاسیس شده اند به مراتب از وضعیت بهتری در این زمینه برخوردارند.

استاندار قزوین ادامه داد: البته با تلاش‌های انجام شده طی سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان به اعتبارات استان افزوده شد اما با اعمال قانون افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایای کارکنان دولت، این میزان افزایش هم نیازهای استان را برطرف نخواهد کرد.

جمالی‌پور ضمن تقدیر از خدمات و عملکرد مثبت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین در خدمت رسانی به مردم از نمایندگان مردم استان در مجلس خواست تا با پیگیری مشکلات این اداره کل و همچنین ارتقای بودجه استانی تلاش کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها