رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین منصوب شد

مراسمی تکریم و معارفه رئیس جدید شوراهای حل اختلاف استان قزوین برگزار شد، در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام‌ زمانی رئیس سابق تقدیر و حجت‌الاسلام‌ حیدری به عنوان رئیس جدید شوراهای حل اختلاف استان معرفی شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین منصوب شد

حجت‌الاسلام‌ نورالله قدرتی، رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در آئین تکریم و معارفه رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین اظهار کرد: همه باید به‌عنوان خدمتگزار مردم تلاش کنیم و با شفافیت در محور قانون حرکت کنیم و این تنها راهی است که می‌تواند ما را به موفقیت برساند و غیر از این هر راهی ما را از اهداف عالی و رسیدن به قله‌های عزت و اقتدار دور خواهد کرد.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات جدی دستگاه قضایی که در دوره حجت‌الاسلام‌ رئیسی دنبال خواهد شد صیانت از حقوق عامه است. باید توجه به مردم، خواست مردم، معیشت مردم و صیانت از حقوق مردم برای همه ما در دستور کار باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی یک مجموعه مخالف با فساد است و مبارزه بی‌امان با فساد در دستور کار ماست و سوگند خورده‌ایم تا در جهت احقاق حق و عدالت حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: شوراهای حل اختلاف باید با قدرت کار خود را به‌ویژه در بخش‌هایی که در جهت صلح و سازش و کاهش ورودی پرونده به دادگستری است، انجام دهند و با اخلاص، پیگیری و جدیت تلاش کنند تا مشکل مردم حل شود.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: امیدواریم امسال شاهد آن باشیم تا شوراهای حل اختلاف استان در شاخص‌های صلح و سازش، کاهش ورودی پرونده، کاهش نقض آرا و کاهش نارضایتی ارباب‌رجوع در کشور جزو استان‌های برتر باشد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌ حیدری رئیس شوراهای حل اختلاف استان در رابطه بااهمیت خدمتگزاری به مردم گفت: یکی از مسائلی که دین اسلام به آن اهمیت فراوان داده است، خدمت به مردم است و برترین وسیله برای تقرب به خداوند متعال این خصلت نیکو است.

وی افزود: تسریع در رسیدگی‌ها، احیاء حقوق عامه، کاهش پرونده‌های ورودی و افزایش کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها از اولویت‌های کاری بنده در شورای حل اختلاف است که امیدواریم با همراهی همه بتوانیم گره‌گشای مردم باشیم.

در پایان از زحمات حجت‌الاسلام‌ زمانی تقدیر و حجت‌الاسلام‌ حیدری به‌عنوان رئیس جدید شوراهای حل اختلاف استان معرفی شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها