تصمیم جدی سیدجلال برای خداحافظی

کاپیتان باسابقه سرخ‌پوشان تهرانی تصمیم گرفته در پایان رقابت‌های لیگ هجدهم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

تصمیم جدی سیدجلال برای خداحافظی

تیم فوتبال پرسپولیس در سال‌های اخیر موفق شده با حضور برانکو، برای دو دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شود. آنها این فصل هم با پشت سر گذاشتن رقبا توانسته‌اند در آستانه سومین قهرمانی متوالی خود قرار گیرند، اما یک شایعه این روزها حول اردوی پرسپولیس شنیده می‌شود که در پایان فصل، رنگ و بوی واقعیت به خود خواهدگرفت.

سیدجلال حسینی پس از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و نایب‌قهرمانی پرسپولیس به برانکو اعلام کرده که برای فصل بعد به فکر جایگزین برای او باشند، زیرا تصمیم گرفته که از دنیای فوتبال خداحافظی کند. سیدجلال ابتدا تصمیم داشت در صورت قهرمانی سرخپوشان تهرانی در آسیا این تصمیم را عملی کند، اما به جز شکست مقابل کاشیما، بسته بودن پنجره پرسپولیس و نبود جایگزین خوب برای کاپیتان، در نقل و انتقالات زمستانی سبب شد تا حسینی، از این تصمیم صرفنظر کند.

حالا اما شنیده می‌شود با اختلاف 5 امتیازی به وجود آمده میان پرسپولیس و رده دوم، خیال کاپیتان سرخپوشان از قهرمانی راحت شده و به صورت قطعی به مدیریت و کادرفنی اعلام کرده حتما به فکر جایگزین برای وی باشند.

در همین رابطه پرسپولیسی‌ها با مرتضی پورعلی‌گنجی، صحبت‌های جدی نیز داشته‌اند و این بازیکن ملی‌پوش به احتمال زیاد، تابستان 98 لیگ قطر را به مقصد پرسپولیس ترک خواهدکرد.


جلال حسینی، پرافتخارترین بازیکن ایران، زاده انزلی است و تاکنون 3 بار با سپاهان، یک بار با سایپا و 2 بار با پرسپولیس موفق شده قهرمان ایران شود.

او دو بار هم در فینال جام حذفی حضور داشته اما در هر دو حضور، طعم تلخ شکست را چشیده و به نایب قهرمانی رسیده‌است. حسینی همچنین نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان اسیا به همراه پرسپولیس را هم در کارنامه دارد.

در رده ملی نیز جلال حسینی 116 بار لباس تیم ملی را به تن کرد و 2 بار همراه با سایر ملی‌پوشان به جام جهانی رسید اما تنها یک بار در جام جهانی 2014، در این رقابت‌ها به میدان رفت.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها