واکنش مربی فوتبال به اظهارات نماینده مجلس

در مراسم تجلیل از مربیان برتر فوتبال ایران در سال ۹۶، بعد از سخنرانی نماینده مجلس، یکی از مربیان فوتبال نسبت به اظهارات او واکنش نشان داد.

واکنش مربی فوتبال به اظهارات نماینده مجلس

مراسم تجلیل از مربیان برتر سال ۹۶ صبح امروز از سوی کانون مربیان در ساختمان کتابخانه ملی برگزار شد.

در این مراسم، مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی دقایقی به سخنرانی پرداخت، او در صحبت‌های خود اعلام کرد قرار نبوده سخنرانی کنم و با توجه به اینکه در برنامه قبلی شارژر سیستم قطع شده و نتوانستند برنامه مدنظر را اجرا کنند، از او به عنوان سخنران زاپاس! استفاده کردند.

وی در صحبت‌های خود ضمن تجلیل از مربیان، به اهمیت شغل آنها در پرورش استعدادها اشاره کرد.

کواکبیان در بخشی از صحبت‌های خود اعلام کرد: با توجه به موفقیت‌های کارلوس کی‌روش، ما حتی پیشنهاد کردیم که شهروند افتخاری به ایشان اعطا شود و این اتفاق رخ دهد.

همچنین کواکبیان در مورد بحث حضور بانوان ورزشگاه‌ها عنوان کرد: باید زیرساخت‌ها را در این راستا فراهم کنیم و با برنامه‌ریزی دقیق و توجیهات درست، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد، ما نباید اجازه دهیم کار به جایی برسد که خارجی‌ها ما را مجبور به این کار کنند.

همچنین کواکبیان از مربیان حاضر درخواست کرد که اگر در بحث بودجه ورزش مشکلی وجود دارد، نقطه عرایض خود را بیان کنند.

بعد از صحبت‌های کواکبیان، او قصد داشت از سن پایین بیاید، اما نادر فریادشیران مربی فوتبال درخواست کرد او در جای خود بایستد و به صحبت‌هایش گوش دهد. فریادشیران در جایگاه حاضران خطاب به کواکبیان اظهار داشت: یکی از مشکلات ما این است که در حوزه وظایف خود اظهارنظر نمی‌کنیم، بهتر است مسائلی از این قبیل به اهالی خود ورزش و متخصصان آن سپرده شود و شما هم در حیطه وظایف خود مثل همین مباحثی که مربوط به حضور بانوان و تصویب بودجه است فعالیت کنید، ما در همین سالن حضور از حسن حبیبی استفاده می‌کنیم که تیم ملی را با کمترین امکانات در جایگاه سوم آسیا قرار داد. در مورد بحث شهروندی و این مسائل هم بهتر است تعیین کسب موفقیت‌ها را به عهده صاحبان فن بگذارید.

کواکبیان سپس خطاب به فریادشیران عنوان کرد: من را هم به اینجا دعوت کرده‌اند و اگر این مسائل ارتباطی به ما ندارد چرا ما را به اینجا دعوت کردید؟ بعد از آن پیروزی‌هایی که در آن مقطع به دست آمد، ما بحث شهروند افتخاری را مطرح کردیم و این موضوع هیچ ایرادی ندارد، شما به صحبت‌هایی که من مطرح کردم توجهی نکردید، خودم هم گفتم طرفدار مربیان ایرانی هستم و برای آنها احترام قائلم، من هم همان حرف شما را زدم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها