شقیری: لیورپول به اندازه سیتی فشار را حس می کند

ژردان شقیری معتقد است در مصاف امشب لیورپول و ستی هر دو تیم به یک اندازه فشار برای گرفتن امتیاز را حس می کنند.

شقیری: لیورپول به اندازه سیتی فشار را حس می کند

لیورپول در حالی به مصاف سیتی در اتحاد می رود که تاکنون در لیگ متحمل شکستی نشده و با پیروزی در این بازی می تواند فاصله امتیازی خود را با این تیم به 10 امتیاز برساند. لیورپول در حالی موفق شد تمام بازی های خود در دسامبر را با پیروزی پشت سر بگذارد که سیتی برابر چلسی، کریستال پالاس و لستر شکست خورد.
با توجه به فاصله امتیازی به وجود آمده تصور بر این است که فشار بر روی تیم گواردیولا برای پیروزی در این بازی زیاد است اما هافبک لیورپول، ژردان شقیری چنین نظری ندارد. وی در این خصوص گفت: باشگاه های بزرگ همیشه فشار برای پیروزی را احساس می کنند. وقتی شما در صدر جدول هستید همه تیم ها برای پیروزی برابر شما به میدان خواهند آمد. این طبیعی است اما ما سعی می کنیم به توانایی خود نگاه کنیم و تلاش خود را می کنیم تا در هر بازی پیروز باشیم. ما بازی به بازی جلو می رویم و سعی در حفظ کیفیت خود و ماندن در بالاترین سطح ممکن هستیم.
این بازیکن ملی پوش تیم ملی سوئیس در خصوص شادمانی از پیروزی هفته گذشته برابر آرسنال گفت: ما این پیروزی را جشن نگرفتیم. شاید چون چند روز بعد از آن دوباره باید بازی کنیم اما بابت آن خوشحال هستیم. بازی سختی بود و سخت شروع شد اما خوشحالیم که پایان خوبی داشت.
وی در خصوص شرایطش در لیورپول نیز گفت: من عاشق اینجا هستم. شما می توانید ببینید که من در زمین از بازی خود لذت می برم و اعتماد به نفس بالایی دارم. شاید بهترین دوران فوتبالیم را پشت سر میگذارم و اکنون در بهترین فرم خود هستم. از حضور در لیورپول بسیار بسیار خوشحالم و از اینکه می توانم به این باشگاه برای موفقیت های بیشتر کمک کنم بسیار راضی و خشنودم.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها