پرسپولیس برانکو و این بار رکوردشکنی در آسیا

پرسپولیس در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر پیروز شد و به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی رقابتها رفت.

پرسپولیس برانکو و این بار رکوردشکنی در آسیا

پرسپولیس در این دوره به لحاظ آمار دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشت و در پنج بازی اجازه گلزنی به حریفانش نداد. سرخپوشان که تنها در دیدار رفت برابر السد قطر ۳ گل دریافت کردند، در سایر دیدارها دروازه خود را بسته نگه داشتند تا با پنج کلین شیت راهی مرحله بعدی شوند. با این عملکرد فوق العاده پرسپولیس، آنها بهترین آمار کلین شیت در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند و نتایج دیدارهای باقیمانده در گروه های مختلف تأثیری در این آمار سرخپوشان نخواهد داش.

همچنین پرسپولیس با ۳ گل خورده در ۶ بازی بهترین خط دفاعی در مرحله گروهی را به خود اختصاص داده؛ البته الاهلی عربستان هم تا پیش از بازی آخر مرحله گروهی، ۳ گل خورده دارد و در صورتی که در بازی هفته ششم برابر الجزیره دروازه خود را بسته نگه دارد، در کنار پرسپولیس بهترین خط دفاعی مرحله گروهی فصل ۲۰۱۸ را در اختیار خواهند داشت. اما در صورتی که در این دیدار الجزیره امارات به گل برسد، پرسپولیس به تنهایی برترین خط دفاعی تا پایان مرحله گروهی خواهد بود.

منبع: وب سایت نود

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها