CAS رأی پرونده آل کثیر را اعلام کرد

دیوان داوری ورزش با درخواست باشگاه پرسپولیس برای حضور عیسی آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.

CAS رأی پرونده آل کثیر را اعلام کرد

در حالی که باشگاه پرسپولیس طی درخواستی از دادگاه عالی ورزش خواستار صدور دستور موقت برای حضور عیسی آل کثیر در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا شده بود، اما این دادگاه با درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد تا مهاجم قرمز‌ها همچنان از حضور در هرگونه فعالیت فوتبالی محروم باشد.

بعد از اینکه عیسی آل کثیر به دلیل شادی گل مقابل پاختاکور که از آن به عنوان توهین نژادپرستی یاد شده، با محرومیت مواجه شد، تلاش این بازیکن و باشگاه پرسپولیس برای شکست این رای ادامه داشت.

باشگاه پرسپولیس که در همان مقطع برگزاری مسابقات نسبت به این رای اعتراض خود را اعلام کرده بود، در ادامه در جلسه‌ای با حضور وکلای باشگاه و کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا بار دیگر به دنبال دفاع از آل کثیر و بخشش وی بودند که به نتیجه نرسیدند.

باشگاه پرسپولیس پس از عدم کسب نتیجه مثبت در کمیته استیناف‌ای اف سی، لایحه دفاعی خود را به دادگاه عالی ورزش ارسال کرد و در انتظار دستیابی به توفیق در آن بود، اما دقایقی پیش مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد دادگاه عالی ورزش با درخواست این باشگاه برای حضور عیسی آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرده است.

امیر ساعد وکیل اعلام کرد: "تلاش‌های شبانه روزی برای اخذ دستور موقت از دیوان داوری ورزش جهت حضور آقای عیسی آل کثیر در مسابقه فینال، با این که این دیوان رسیدگی به درخواست دستور موقت وکیل باشگاه را پذیرفته بود، به نتیجه نرسید و دیوان داوری ورزش با حضور این بازیکن در فینال مخالفت کرد."

درخواست باشگاه از دیوان داوری ورزش (CAS) این بود که طی یک فرآیند رسیدگی سریع و فوری، در وهله اول تا زمان تعیین تکلیف نهایی، دستور موقت رفع محرومیت مهاجم پرسپولیس را صادر کنند تا این بازیکن حق شرکت در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را به دست بیاورد.

خواست دوم باشگاه پرسپولیس از دیوان داوری ورزش این بوده که تصمیم کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر سوءبرداشت از رفتار عیسی آل کثیر به عنوان رفتاری نژادپرستانه یا مصداقی از نژادپرستی را بررسی کرده و این طرز تلقی رد شود تا آل‌کثیر در این پرونده، از محرومیت انضباطی تبرئه شود.

منبع: فوتبالی

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سعید
    0

    یه مشت نژادپرست و آدمکش می‌خوان به ما درس نژادپرستی بدن! خندریه داره :(:):(:):(:

  • سید
    0

    اتفاقا خیلی خوب شد این کار باعث میشه اون رگ ایرانی و غیرت باد کنه و به حول قوه الهی بچه ها کاری کنند کارستان . ما که دعا گو هستیم کنفدراسیون آسیا در غرب خیلی بهش فشار آمد از تمام حربه ها استفاده کرد که تیم زمین بخورد ولی نگهدار این تیم و طرفدارانش خدای است که اگر او بخواهد چه اتفاق های خوش آیندی برای تیم پرسپولیس رقم خواهد خورد ان شاء الله

  • رضا.
    0

    استقلالی ها و تراکتوری ها خوشحال بودند خوشحال تر شدند که آل کثیر محرومیتش ادامه خواهد داشت فقط به خاطر شکست النصر در شکایت از پرسپولیس یکم پکر هستند کهبه همین خاطر چند روزه که تمام وقت در سایت و اینستاگرام تیم کره ای در حال روحیه دادن رقیب پرسپولیس و دعا برای پیروزی کره دارند.واقعا سخته متوجه بشیم این چه مکتبی هست!؟

  • ناشناس
    0

    از خوشحالی استقلالیها بابت عدم بخشش آل کثیر و تیکه های سرمربی و پیشکسوتانشون ما پرسپولیسی ها ناراحت نشده و نمی شیم ، فقط از این ناراحتیم بعضی ها چطور میخوان توهین باشگاه اولسان کره را با بخشش چند دست لباس یدک بکشن؟ !!! واقعا اگر نیازمند لباس هستن بگن تا کمکشون کنن ، اینقدر حقارت ندیده بودیم بهتون وعده چند دست لباس بدن که فینال طرفدار تیم کره ای باشین !! انشاالله پرسپولیس جام قهرمانی رو بیاره و طرفداری وطنی اولسان هم چند دست لباس چرکای اولسان گیرشون بیاد تو سرما یخ نزنن.

  • احسان
    0

    به جهنم که مخالفت کرد

  • کاربر ناشناس
    0

    دیگه شیوه خوشحالی قحط بود متاسفانه بازیکنان ایرانی به محض اینکه یه ذره اسمشون مطرح میشه ذوق زده میشن تنها دو بازیکن ایرانی به تمام لحاظ الگو بودند مهدی مهدوی کیا و کریم باقری حداقل از همین دو بزگوار یاد بگیرید نه اینکه مثل شجاع تیمو و وطن کشور همه را با پول عوض کنی آنهم با چه کشوری این عربهای بی خاصیت من اگه جای تیمهای ایرانی باشم دیگه تو هیچ تیمی این بازیکن را راه نمی دهم همه چی که پول نیست شجاعت جوانمردی چی من مطمعن بودم اگه آن تیم از هم نپاشیده بود ما حتما قهرمان آسیا میشدیم حالا هم انشالله میبریم ولی آن موقع خیلمان راحت تر بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها