حسین کلانی:

قهرمانی پرسپولیس تودهنی محکمی به بدخواهان است

حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است پیروزی با پرسپولیس است و اطمینان دارد در این وانفسا پرسپولیس با قهرمانی اش مردم را خوشحال خواهد کرد.

قهرمانی پرسپولیس تودهنی محکمی به بدخواهان است

پرسپولیس به طور قطع برنده و پیروز این فینال بزرگ است. از درون دروازه تا نوک حمله نفراتی را داریم که می توانند از عهده این مسوولیت و این بازی مهم برآمده و با اقتدار جام را به تهران بیاورند. هرچند برخی از کم تجربگی بعضی از بازیکنان صحبت می کنند اما در این بازی تجربه حرف اول را نمی زند و میل و اراده ای که بین تک تک بچه ها و اعضای کادر فنی و مدیریت باشگاه وجود دارد می تواند به آنها کمک کند تا آخرین بازی که مهترین بازی هم محسوب می شود را با بهترین شرایط به پایان برسانند و دست پر به تهران بازگردند.

من اطمینان دارم این جوانان ما می خواهند قهرمان شوند و این اراده بالا باعث می شود هیچ عامل بازدارنده ای نتواند این اراده را از بین ببرد. همدلی خوبی که بین مربیان، کادر فنی و مدیران باشگاه وجود دارد یکی از اصلی ترین عامل موفقیت این تیم در فینال خواهد بود.

نقش مدیریت در آرامش این روزهای پرسپولیس غیرقابل انکار است و اتفاقات خوب این روزهای پرسپولیس نتیجه همدلی کامل بین ارکان مختلف باشگاه با یکدیگر است. وقتی مدیران همدل باشند و هدف اصلی شان موفقیت باشگاه و خدمت کردن به پرسپولیس باشد، باید هم آرامش خوبی در باشگاه ایجاد شود. غیر از نقش بازیکنان، مربیان و مدیران، میلیون ها هوادار در هر شکلی حامی این تیم بوده و هستند و با این شرایط من پرسپولیس را صدرصد قهرمان می دانم و با قاطعیت می گویم که این تیم با جام به تهران بازخواهد گشت.

نباید فراموش کرد ما جوانان با اراده ای داریم که آن قدر به وطن و کشورشان تعصب و علاقه دارند که هیچ کارشکنی و مشکلی نمی تواند مقابل آن مقاومت کند. از کشورهای دور و نزدیک گرفته تا ای اف سی و فیفا و.... نمی خواستند ما به این موفقیت ها برسیم اما اراده ما مانع شد و حالا هم پرسپولیس با قهرمانی در آسیا تودهنی محکمی به همه بدخواهان ایران خواهد زد. امکانات ما در مقایسه با حریفان قابل قیاس نیست و با قاطعیت می گویم این جوان های ما بهترین های تاریخ پرسپولیس هستند و می توانند با قهرمانی خود جواب همه کارشکنی های خارجی و برخی خائنان داخلی را بدهند. در حال حاضر مساله وطن و کشور ما مطرح است و پرسپولیس نماینده ایران است.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها