وقتی مقصر خود را در جایگاه شاکی قرار می‌دهد / ویدئو

وزیر ورزش که خود یکی از مقصران عقد قرارداد با مارک ویلموتس است درباره محکومیت ایران در پرونده ویلموتس می‌گوید با خاطیان و مقصران برخورد خواهیم کرد.

وقتی مقصر خود را در جایگاه شاکی قرار می‌دهد / ویدئو

سلطانی فر که خود یکی از مقصران عقد قرارداد با مارک ویلموتس است درباره محکومیت ایران در پرونده ویلموتس می‌گوید با خاطیان و مقصران برخورد خواهیم کرد.

66

حجم ویدیو: 2.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • زاگرس انارانی
    0

    این اقا خودش متهم ردیف اوله اگر کمی شعور ومسئولیت پذیری داشته باشد باید فورا استعفا دهد واز مردم عذرخواهی کند،ایشان داره میگه باید با مقصران برخورد شود پس تو اونجامترسک بودی

  • کاربر ناشناس
    0

    یک مثالی داریم که میگه دیگ به دیگ میگه روت سیاست، یکی از خصلت‌های که بعد از انقلاب در بعضی از مسئولان هم بیشتر مشاهده شده است پررویی الا ماشاءالله!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      شخص خود وزیر مقصر اصلی است .در راس یک وزارتخانه باشی وبی اطلاع از زیر مجموعه خود که کمال حماقت مسئول را می رساند. یا با اطلاعی که شریک جرمی که قطعا ثابت میشود،یا بی اطلاعی که جرم سنگینتری را انجام دادی که آنقدر بی تفاوتی آقای وزیر نابودکننده ورزش مملکت و همیشه خندان ای کاش یک بار هم که شده گریه شمارا با این قرار داد ننگین ببینیم.

  • ahmad
    0

    چرا بعضی ها ؟؟؟؟؟ 99/99 % مسئولان ومدیران دروغگو یی بیش نیستند ، چهل ساله دنیا چندین قرن پیشرفت کرده ما برگشتیم به 1400 سال پیش تنها تفاوت هم در آمد به ریال و مخارج به دلار شده این وزیر هم نگاه رییس جمهورش میکنه میبینه روزانه به تعداد تار تار ریش های خاکستریش دروغ میگه آب هم از آّ تکان نمیخوره ، هر کجا هم گندش در آمد کسی هست که بدون تخصص و کور کورانه یا به قول خودشان مصلحت نظام ازش پشتیبانی بکنه !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها