پیروزی آسان مدعیان برابر حریفان

پیروزی آسان مدعیان برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان تیم ملی‌حفاری اهواز صدرنشین لیگ که هفته گذشته صنعت نفت آبادان را در دربی جنوب شکست داده این هفته در اهواز میزبان دختران کویر کرمان شد. حفاری این بازی را با نتیجه ٥ بر یک به سود خود به پایان برد. ملی‌حفاری در بازی رفت شش بر یک به برتری رسیده بود.

دانشگاه آزاد تهران نیز این هفته در تهران میزبان استقلال ساری بود. دانشگاه آزاد این هفته جشنواره گل راه انداخت و با نتیجه 10 بر یک از میهمان خود پذیرایی کرد. شاگردان شهرزاد مظفر هفته گذشته هفته سختی را پشت سرگذاشتند.دانشگاه آزاد هفته گذشته در مقابل سایپا تهران با نتیجه تساوی متوقف شد و دو امتیاز از دست داد اما همچنان در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند.

نماینده ساری در رده نهم جدول رده بندی قرار دارند. دانشگاه آزاد در بازی رفت با نوزده گل استقلال ساری را شکست داده بود.

اما از بازی‌های قابل توجه پیروزی تیم کارای شیراز برابر تیم می‌رشت سپید رود است. نمایندگان شیراز با نتیجه 7 بر 6 از سد سپیدرود گذشت.

همان طور که از قبل پیش بینی شده بود آبادانی ها این هفته کار سختی در پیش نداشتند. آبادانی‌ها در رقابت با سپاهان با نتیجه ١١بر یک به پیروزی رسیدند.پالایش نفت آبادان در بازی رفت با پانزده گل سپاهان اصفهان را شکست داده بود.

نتایج کامل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان به ترتیب زیر است:

دانشگاه آزاد 10 -استقلال ساری یک
سایپا 4-امیر نوشهر بازرگانی یک
شهرداری زنجان صفر-شهرداری رشت 11
کارای شیراز 7- می رشت سپیدرود 6
سپاهان یک-پالایش نفت آبادان 11
ملی‌حفاری 5-دختران کویر کرمان یک

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها