کعبی: امیدوارم اسکوچیچ تا پایان فصل ماندگار شود

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان تیم صنعت نفت امیدوار به ماندن اسکوچیچ در تیم تا پایان فصل هستند.

کعبی: امیدوارم اسکوچیچ تا پایان فصل ماندگار شود

عقیل کعبی مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان کرد: با وجود اینکه در ۲ بازی اخیر شکست خوردیم، اما چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نشده است. ما در این ۲ بازی اخیر تمرکز لازم را نداشتیم و تیم در بلاتکلیفی به سر می‌برد و نمی‌دانستیم اسکوچیچ سرمربی تیم می‌ماند یا از تیم ما جدا می‌شود. به هر حال در بازی آخر مقابل تیم بزرگ پرسپولیس به زمین بازی رفتیم و عملکرد تیم تا پیش از دریافت گل اول خوب بود. باخت مقابل تیم پرسپولیس اولین شکست خانگی ما محسوب می‌شد. تیم ما در تمام پست‌ها بازیکنانی خوب و باکیفیت دارد.

او درباره رفتن اسکوچیچ از تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: من حرفی ندارم، اما اسکوچیچ مربی باکیفیتی است. تاکنون اسکوچیچ کمک زیادی به تیم ما کرده است و هنوز امیدوارم تا پایان فصل در تیم ما بماند.

کعبی درباره پیشنهادات خوب به بازیکنان صنعت نفت آبادان گفت: بله بازیکنان صنعت نفت از تیم‌های خوب لیگ برتری پیشنهاد داشتند، اما ما با وجود مشکلات مالی، به قرادادی که با تیم داریم پایبند هستیم. مشکلات مالی از اول فصل بود و باشگاه صنعت نفت آبادان باید راه حلی برای این مشکل پیدا کند. مدام هر روز می‌گویند که طی امروز یا فردا پول بازیکنان پرداخت می‌شود.

او درباره اختلاف بین کادر فنی و مسئولان تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خبری از دعوای بین کادر فنی و مسئولان ندارم. اما ما باید این ۲ بازی گذشته را فراموش کنیم، چرا که باخت برای هر تیمی پیش می‌آید.

کعبی درباره عملکرد تیم صنعت نفت آبادان در نیم فصل اول گفت: ما نیم فصل اول عالی کار کردیم و می‌توانیم در ادامه بازی‌ها مثل نیم فصل اول بوده و باید به فکر بازی با ذوب آهن باشیم. واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد و اسکوچیچ می‌رود یا می‌ماند و یا یک مربی ایرانی جایگزین اسکوچیچ می‌شود. امیدوارم فقط تیم ما به روز‌های خوبش بازگردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها