رفیعی در شهرخودرو می‌ماند؟

مدیر تیم شهرخودرو خراسان گفت: هواداران نگران مباحث مربوط به خط حمله شهرخودرو نباشند، زیرا به زودی خبرهای خوشی را به اطلاع می‌رسانیم.

رفیعی در شهرخودرو می‌ماند؟

مجتبی سر‌آسیایی در خصوص آخرین وضعیت تیم شهرخودرو اظهار کرد: پس از منتفی شدن اردوی خارجی، تمرینات را در‌مشهد آغاز کردیم و در ادامه اردویی خوب را در اصفهان آغاز نمودیم. امروز هم دیدار تدارکاتی خوبی مقابل سپاهان برگزار کردیم که از بار فنی بالایی برخوردار بود.

وی افزود: باید از مدیریت سپاهان و امیر قلعه‌نویی بابت این میهمان‌نوازی تشکر کنیم.

سرآسیایی درخصوص آخرین وضعیت سروش رفیعی تصریح کرد: به شایعات ابدا توجه نمی‌کنیم، در تابستان رفیعی قراردادی ۲ ساله با باشگاه شهرخودرو منعقد کرده و بازیکن این تیم محسوب می‌شود. با دکتر حمیداوی مالک باشگاه نیز در این باره صحبت داشتم و بی‌توجه به شایعات و صحبت‌هایی که فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح می‌شود، بهترین تصمیم‌گیری ممکنه را در این خصوص اتخاذ خواهیم‌کرد و اجازه نمی‌دهیم هیچیک از طرفین با مشکلی روبه‌رو شوند.

مدیر تیم شهرخودرو در رابطه با جذب بازیکن در خط حمله گفت: خبرهای خوبی برای هواداران داریم که به زودی به اطلاع خواهدرسید. با ۳ ۴ گزینه خارجی و داخلی مذاکراتی داشته‌ایم، اما تا قطعی شدن و انعقاد قرارداد از اعلام اسم آنها پرهیز می‌کنیم. با توجه به اینکه شهرخودرو یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، شک نکنید که با تلاش و مدیریت دکتر حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو، کارآمدترین بازیکنان را جذب می‌کنیم تا در نیم‌فصل دوم و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به بهترین نتایج ممکنه دست یابیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها