دی بروین: محرز در نبردهای یک به یک بهترین است

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، معتقد است که این تیم در بازی مقابل لسترسیتی فوق العاده عمل کرده است.

دی بروین: محرز در نبردهای یک به یک بهترین است

منچسترسیتی دیشب در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر میزبان لسترسیتی بود و در نهایت با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست داد. شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی مقابل لستر 38 امتیازی شدند و فاصله خود را با این تیم به یک امتیاز کاهش دادند. این در حالی است که سیتیزن ها با لیورپول صدرنشین 11 امتیاز فاصله دارند و قطعا کار دشواری را برای دفاع از قهرمانی خود خواهند داشت.

کوین دی بروین در بازی دیشب مقابل لستر یک نمایش فوق العاده دیگر ارائه داد و یک از بهترین بازیکنان تیم پپ گواردیولا بود. این ستاره بلژیکی پس از پایان بازی درباره پیروزی سیتی مقابل لستر گفت: "بازی دشواری بود؛ دیداری که حدس زدن نتیجه آن بسیار سخت و دشوار بود. با تمام انرژی خود عمل کردیم و فکر می کنم که در فاز دفاعی فوق العاده ظاهر شدیم. ما به شکلی فوق العاده بازی کردیم و هرگز به لستر اجازه بازی سازی ندادیم. آن ها ابتدا از ما پیش افتادند اما فکر می کنم که آن تنها موقعیت آن ها بود."

دی بروین در ادامه درباره عملکرد ریاض محرز نیز گفت: " من و او بازی های زیادی را در کنار هم بوده ایم و در فصل جدید نیز بهتر از این شده ایم. فکر می کنم که ریاض در نبردهای یک به یک بهترین بازیکن لیگ است و اعتماد فوق العاده ای بین من و او شکل گرفته است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها