جای خالی بودیمیر و مصلح در جم

ماریو بودیمیر و شایان مصلح دو گلزن تیم پرسپولیس در شهر جم، دیگر در فهرست سرخ ها حضور ندارند و یکی در سپاهان و دیگر در کشور خود کرواسی فوتبال را دنبال می‌کنند.

جای خالی بودیمیر و مصلح در جم

تیم فوتبال پرسپولیس روز پنج شنبه در مقابل پارس جنوبی جم قرار خواهد گرفت. بازی رفت دو تیم در تهران با پیروزی یک گله سرخپوشان پایتخت با گل مهدی ترابی به پایان رسید و حالا پرسپولیسی ها قصد دارند با کسب یک برد دیگر، روند پیروزی های خود در لیگ نوزدهم و همچنین شهرستان جم را ادامه دهند.

پرسپولیس تاکنون هر دو بازی خود در جم را با برد یک گله به پایان رسانده است. لیگ هفدهم گل دقایق پایانی شایان مصلح خوشحالی را به اردوی قرمزها برد و فصل گذشته نیز گل ماریو بودیمیر تیم برانکو را پیش انداخت و به مقام قهرمانی رساند. نکته جالب این که حالا هر دو گلزن تیم پرسپولیس در تیم دیگری هستند و در بازی روز پنج شنبه حضور نخواهند داشت. بودیمیر که شکایتی 80 صفحه ای را انجام داده، در لوکوموتیو کرواسی به سر می‌برد و شایان مصلح هم در سپاهان حضور دارد.

کمال کامیابی نیا، علی علیپور و امید عالیشاه سه گلزن دیگر پرسپولیس هستند که از این جمع احتمالا تنها علیپور در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها