حرکت عجیب کمیته وضعیت

باشگاهی که وجود ندارد، محکوم شد!

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاهی که مدت‌هاست منحل شده را محکوم کرد!

باشگاهی که وجود ندارد، محکوم شد!

کمیته تعیین وضعیت حکمی را در خصوص پرونده مفتوحه در این کمیته صادر کرد که به شرح زیر است:

* بر اساس رای صادر شده در پرونده شکایت سعید جعفرزاده بیگلو از باشگاه نفت تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده در حق خواهان به انضمام مبلغ ۶ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

این حکم در شرایطی اعلام شده که مدت‌هاست نفت تهران منحل شده و مشخص نیست دقیقا کمیته تعیین وضعیت چرا بابت این شکایت به ناکجا، وقت گذاشته و حکم صادر کرده‌است. کاش رییس این کمیته توضیح می داد که سعید جعفرزاده دقیقا باید این 30 میلیون تومان را از کجا بگیرد؟

در موارد مشابه، باشگاه‌هایی که منحل شدند و دوباره به فوتبال برگشتند، به راحتی با ثبت پروانه باشگاه‌داری جدید و یک پسوند یا پیشوند، محکومیت‌های قبلی را دور زدند و بدون اینکه به مالباخته‌ها و پولی که باید پرداخت شود، توجه کنند، به راحتی به فعالیت در فوتبال ادامه دادند. با این حساب بعید نیست که اگر هم قرار بر آغاز دوباره باشگاهی به نام نفت باشد، از نفت نوین، نفت جدید، نفت پیشگامان و ... رونمایی شود!

اتفاقی که مدتی قبل برای ابومسلم، پیام و برق رخ داد. ابومسلم با نام طلوع نسل ابومسلم رهپویان آفتاب شرقی بازگشت، پیام با نام پیام وحدت و برق با نام برق نوین! این وسط آن کس که متضرر شد، بازیکن و مربی و ... بود که عمرش را در این تیم‌ها گذراند!

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها