مسئولیت بزرگی که امروز بر دوش بازیکنان استقلال است

بازیکنان استقلال امروز وظیفه سختی در قبال پیراهنی که بر تن کرده‌اند دارند. استقلالی‌ها در روزی که دو اسطوره باشگاهشان از دنیا رفتند، باید با بازی خوبشان به آن‌ها ادای دین کنند.

مسئولیت بزرگی که امروز بر دوش بازیکنان استقلال است

۱۴ آبان یادآور یکی از تلخ‌ترین روزهای تاریخ باشگاه استقلال است؛ روزی که منصور پورحیدری، اسطوره این باشگاه از دنیا رفت. با این که سه سال از آن ضایعه تلخ برای استقلالی‌ها می‌گذرد اما هنوز یاد "منصور خان" بین هواداران این تیم زنده است. در هر صورت "منصور خان" نقش مهمی در بقای استقلال پس از انقلاب اسلامی داشته و به همین دلیل به "پدر استقلال" معروف است؛ یاد پدر هم هیچ‌وقت از بین نمی‌رود.

البته روز تلخ آبی‌ها تنها محدود به درگذشت این اسطوره باشگاه محدود نمی‌شود. علی دانایی‌فرد از بنیان‌گذاران دوچرخه‌سواران و تاج سابق و استقلال فعلی هم در این روز دار فانی را وداع گفته است. او و منصور پورحیدری، دو سرمربی پر افتخار تاریخ استقلال هستند.

حال، گردش روزگار باعث شده که ۱۴ آبان امسال با دیدار حساس استقلال با صنعت نفت مصادف شده که آزمون مهمی برای شاگردان استراماچونی محسوب می‌شود و سرمربی ایتالیایی آبی‌های پایتخت، این بازی را به "تست بلوغ" برای شاگردانش تشبیه کرده است. با این اوصاف مسئولیت بازیکنان استقلال در بازی امروز دو چندان است و آن‌ها باید با پیروزی در این دیدار به دو اسطوره‌شان ادای دین کنند.

باشگاه استقلال برای بازی امروز (سه‌شنبه) از علی پورحیدری، فرزند منصور پورحیدری دعوت کرده که بازی آبی‌های پایتخت را از نزدیک تماشا کند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها