اشمایکل: با این بازیکنان کاری از دست اوله بر نمی‌آید

دروازه‌بان دانمارکی سابق یونایتد به انتقاد از بازیکنان این تیم پرداخت و عنوان کرد مقصر نتایج این تیم بازیکنان هستند.

اشمایکل: با این بازیکنان کاری از دست اوله بر نمی‌آید

در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن بورنموث توانست با یک گل منچستریونایتد را شکست دهد. پیتر اشمایکل، دروازه‌بان سابق یونایتد بعد از این باخت به انتقاد از بازیکنان فعلی تیم یونایتد پرداخت و گفت:‌ من واقعا با اوله همدردی می‌کنم. او در شرایط بسار سختی قرار گرفته است. واقعا کاری از دست او بر نمی‌آید. بازیکنان فعلی یونایتد خیلی معمولی هستند. بازی در زمین بورنموث و تنها یک شوت در چارچوب و ارائه یک فوتبالی که بزدلانه محسوب می‌شود، خیلی بد است. تحلیل بازی‌های یونایتد خیلی آسان است و به نظر من کیفیت بازی تیم خیلی پایین است و این به بازیکنانی برمی‌گردد که الان در ترکیب تیم بازی می‌کنند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: با این شرایط چه کاری از دست اوله بر می‌آید. او هر کاری که می‌شد برای این تیم کرد. وقتی پیراهن یونایتد را به تن می‌کنید باید برای هر توپ و هر صحنه تا جایی که می‌توانید تلاش کنید و عرق بریزید ولی الان بازیکنانی در تیم هستند که اصلا برایشان مهم است تیم ببازد یا هر چیز دیگری خیلی راحت بازی خود را می‌کنند و از زمین بیرون می‌روند و این قابل قبول نیست.

منچستریونایتد باید پنجشنبه شب در لیگ اروپا برابر پارتیزان قرار گیرد و امیدوار است با کسب برتری در این دیدار خانگی همچون بازی رفت شرایط را برای صعود خود از گروه آماده کند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها