بین من و وینیسیوس رقابتی وجود ندارد

رودریگو، پدیده برزیلی رئال مادرید، معتقد است که هیچ رقابت و مقایسه ای بین او و وینیسیوس وجود ندارد.

بین من و وینیسیوس رقابتی وجود ندارد

یکی از درخشان ترین اتفاقات فصل جدید برای رئال مادرید ظهور ستاره جوانی به نام رودریگو بوده است. وینیسیوس جونیور نیز یکی دیگر از ستاره هایی بود که در فصل 19-2018 برای لوس بلانکوس ظهور کرده است. با این وجود به نظر می رسد که زین الدین زیدان علاقه بیشتری به رودریگو دارد و این بازیکن را به وینیسیوس ترجیح می دهد.

رودریگو در مصاحبه ای پیرامون این موضوع صحبت کرده است. او گفت:" من و وینیسیوس از یکدیگر حمایت می کنیم. ما دوست و هم تیمی هستیم و این موضوع قطعا ادامه خواهد داشت. وینیسیوس خیلی به من کمک کرده است چرا که او یک سال قبل از من به مادرید آمده است. همچنین درباره بازیکنان برزیلی همواره مقایسه های زیادی مطرح شده است ولی ما هیچ وقت این کار را درباره خود انجام نمی دهیم. رقابتی بین ما نیست."

رودریگو در ادامه پیرامون حضورش در تیم دوم رئال مادرید نیز گفت:" من بازیکن باشگاه هستم. اگر آن ها در تیم اول به من نیاز داشته باشند قطعا در آن جا خواهم بود. این اتفاق درباره تیم دوم هم صدق می کند."

رودریگو در پایان درباره حضورش در اردوی تیم ملی برزیل نیز گفت:" ساعت 4 بعد از ظهر بود و هنگامی که با من تماس گرفتند خواب بودم. بعد از بیدار شدن پدرم با من تماس گرفت و گفت که به تیم ملی دعوت شده ام. من فقط از او سوال کردم که آیا دیوانه شده است؟"

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها