ناینگولان: اینتر؟ کالیاری و رم خانه من هستند

راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی کالیاری، معتقد است که در تیم های بزرگ بیش از حد به مسائل حاشیه‌ای پرداخته می شود.

ناینگولان: اینتر؟ کالیاری و رم خانه من هستند

راجا ناینگولان، هافبک کنونی باشگاه کالیاری، در سال ۲۰۱۸ از رم به اینتر پیوست. او در اینتر اما نتوانست روزهای خوش گذشته را تکرار کند و دائماً با مصدومیت های مختلف دست و پنجه نرم می‌کرد. ناینگولان پس از یک سال حضور ناموفق در اینتر در تابستان امسال به کالیاری پیوست و تاکنون توانسته در این تیم عملکرد درخشانی از خود ارائه دهد.

این هافبک بلژیکی حالا مصاحبه ای درباره مدت زمان حضورش در تیم های اینتر، رم و کالیاری انجام داده است. او گفت: " من در هنگام ورود به باشگاه اینترمیلان با حمایت گسترده هواداران روبرو شدم.
من نمی‌توانستم وانمود کنم که عاشق باشگاهی هستم که تنها یک روز است که وارد آن شده ام. بوسیدن پیراهن اینتر در روز اول حضورم در این تیم یک احساس واقعی نبود و به همین دلیل من این کار را انجام ندادم. برخی از بازیکنان ضعیف از این دست کارها انجام می دهند. شما باید به هر چیزی زمان خاص خود را بدهید.

من پیش از این طرح چهار سال و نیم را در باشگاه رم گذراندم و طبیعی بود احساس متفاوت تری نسبت به این باشگاه داشته باشم. من فکر می‌کنم که یک هوادار باید از تیم حمایت کند نه یک فرد یا بازیکن. اگر من برای کالیاری و رم تبدیل به یک نماد شده ام به خاطر این است که برای تیم هایم جنگیده ام."

او در ادامه گفت: " در باشگاه‌های بزرگ چیزهای عجیب زیادی وجود دارد؛ چیزهایی که هرگز در باشگاهی مثل کالیاری دیده نمی‌شود.
به عنوان مثال یک بار بین من و مانولاس در رختکن رم بحث و جدلی ایجاد شد. اتفاق خیلی مهمی نبود اما فردای آن روز تمام روزنامه‌ها و نشریات مطالب زیادی را به این موضوع اختصاص داده بودند. همین اتفاق چند وقت پیش در اینتر نیز رخ داد و بحث بین روملو لوکاکو و مارسلو بروزویچ کاملاً رسانه‌ای شد.

کالیاری و رم خانه‌های من هستند جایی که بیشترین وقت را در آنجا گذرانده ام.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها