کونته: فصل نقل و انتقالات برای اینتر به پایان رسید

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر بعد از دومین پیروزی پیاپی تیمش در فصل جدید گفت فعالیت اینتر در بازار نقل و انتقالات تابستان به پایان رسیده است.

کونته: فصل نقل و انتقالات برای اینتر به پایان رسید

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر با وجود شایعات درباره خروج مائورو ایکاردی از این تیم در آخرین لحظات باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی، می‌گوید فعالیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات به پایان رسیده است. کونته این را بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کالیاری در دومین هفته سری آ که دیروز اتفاق افتاد به زبان آورد.

کونته بعد از پیروزی 2-1 شاگردانش در زمین کالیاری به خبرنگاران گفت:" فعالیت ما در بازار نقل و انتقالات در آرامش به پایان رسید. همه می‌دانند که ما امسال ورود و خروجهای متعادلی داشتیم. من از تیمم راضی هستم ولی در عین حال می‌دانم که این تیم جای پیشرفت و بهتر شدن دارد. بازیکنان ما از طریق کار و تلاش و سختکوشی می‌توانند پیشرفت کنند".

کونته بعد از پیروزی 2-1 تیمش از یکی از بازیکنان اینتر در این بازی تمجید کرد و گفت:" استفانو سنسی بازیکنی است که فوتبال را خوب می‌بیند و درست می‌فهمد. او در نیمه اول تا حدودی ساکت و کم‌تحرک بود ولی در نیمه دوم توانست بر بازی مسلط شود و عملکردی استثنایی داشته باشد. ما مهاجمین درجه‌یکی داریم و باید همه آنها را در اوج آمادگی در اختیار داشته باشیم. من از همه انتظار زیادی دارم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها