برنامه های حمایتی شرکت مخابرات از شبکه های اجتماعی

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به برنامه های حمایتی مخابرات از شبکه های اجتماعی اشاره کرده و در عین حال از افزایش تعرفه تلفن ثابت در صورت عدم لغو حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف آبونمان مشترکان خبر داد.

برنامه های حمایتی شرکت مخابرات از شبکه های اجتماعی

سیدمجیدصدری در گفت و گو با خبرنگار خبر فوری با اشاره به برنامه های شرکت مخابرات ایران برای حمایت از شبکه های اجتماعی گفت: مهم ترین برنامه ما کاهش یک چهارمی تعرفه ها برای این شبکه هاست و این در حالی است که مصوبه رگولاتوری در این زمینه یک سوم است.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران به دنبال حمایت از پیام رسان هایی است که اسامی آنها را به ما اعلام کردند گفت : این شبکه ها اگر به ما مراجعه کنند در زمینه های زیرساختی برنامه های جدیدی برای آنها خواهیم داشت و در بحث دیتا سنترها هم‌می توانیم در خدمت دوستان باشیم.

وی همچنین درباره بحث افزایش تعرفه های تلفن ثابت به دنبال حذف آبونمان برای مشترکان بنا به حکم دیوان عدالت اداری گفت: شرکت مخابرات ایران تا کنون مطابق با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نسبت به دریافت هزینه آبونمان اقدام می کرد و در این زمینه خطایی مرتکب نشده است.

صدری با بیان اینکه بر اساس این حکم، درآمد مخابرات حدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سال کاهش می یابد که این موضوع به ضرر توسعه شبکه مخابراتی کشور است عنوان کرد: البته اعتراض خود را اعلام کرده ایم و وزارت ارتباطات نیز به جد دنبال این موضوع است و درصورتی که این مصوبه تعدیل نشود کاهش درآمد مخابرات از محل دیگری جبران می شود که یکی از راه ها برای جبران کاهش درآمد، تغییر تعرفه ها است و درخواست خود را به رگولاتوری نیز داده ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بخشی از سخنان خود گفت: یکی از معضلات شرکت مخابرات ایران این است که متاسفانه میزان رضایتمندی مردم از بخش سرویس ها و خدمات مشتریان مخابرات خیلی بالا نیست و با رضایتمندی واقعی مردم فاصله داریم که باید تلاش ویژه ای در این بخش انجام دهیم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها