نارضایتی 85درصدی مخاطبان خبر فوری از سریال‌های نوروزی تلویزیون

نارضایتی 85درصدی مخاطبان خبر فوری از سریال‌های نوروزی تلویزیون

«ارزیابی شما از سریال های نوروزی سیما چیست؟» این پرسشی است که کانال خبر فوری با مخاطبان خود در میان گذاشته است تا کمکی برای مدیران رسانه ملی جهت برآورد دقیق دیدگاه‌های مردمی پیرامون تولیدات صداوسیما باشد.

به گزارش خبر فوری، براساس نتایج این نظرسنجی که تا این لحظه 30 هزار و 546 نفر در آن شرکت کرده اند، 79درصد شرکت‌کنندگان معادل 24هزار نفر گفته‌اند که سریال های نوروزی سیما را «بسیار ضعیف» ارزیابی کرده و شش درصد دیگر - دو هزار نفر - هم آنها را «ضعیف» دانسته‌اند.

اما در برابر 85درصدی که در کل، از سریال‌های نوروزی صداوسیما رضایت نداشته‌اند، سه درصد که شامل تنها 884 نفر می شود، گفته‌اند که سریال‌های نوروزی تلویزیون «عالی» بوده و هزار نفر دیگر یعنی پنج درصد مخاطبان این تولیدات را «خوب» توصیف کرده‌اند.

براساس این نظرسنجی که هنوز امکان شرکت در آن وجود دارد، هفت درصد دیگر مخاطبان که بیش از دو هزار نفر را در بر می‌گیرد، اینگونه نظر داده‌اند که سریال‌های نوروزی، «متوسط» بوده است.

به این ترتیب با توجه به اینکه درصد بالایی از مخاطبان کانال خبر فوری از سریال‌های نوروزی سیما رضایت کافی نداشته‌اند، می‌توان از مدیران رسانه ملی انتظار داشت تا پس از این در ساخت مجموعه‌های شاد تلویزیونی بیش از این سلایق مخاطبان و کیفیت تولید را در نظر داشته باشند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • پریسا
    0

    نظرسنجی شما معتبر نیست چون باید هر سریال را جداگانه بررسی می کردید

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      منم فکر میکنم ایشون درست میگن

  • مصطفی
    0

    پریسا خانوم و آقا مهدی دقیقا کدوم سریالا جای طرفداری داشتن یکی از یکی داغون تر بودن واقعا

  • لیلا
    0

    نظرسنجی شما درست نیست بهتر بود با گروههای سنی مختلف نسبت به هر برنامه آمار تهیه می کردید بسیاری از برنامه ها هم که همه نوع مخاطبی داشتند

  • احسان
    0

    فقط سریال علی البدل قابل تحمل بود....بقیه افتضاح...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها