تلویزیون 11 نامزد برگزیده چهره سال 97 را معرفی کرد

۱۱ نفر به‌عنوان چهره‌های برگزیده به مرحله نهایی انتخاب چهره سال شبکه یک راه پیدا کردند.

تلویزیون 11 نامزد برگزیده چهره سال 97 را معرفی کرد

این ۱۱ نفر از بین ۴۰ گزینه مرحله نیمه‌نهایی این برنامه و با رأی هیئت انتخاب و آرای مردمی توانستند بیشترین رأی را کسب کرده و به مرحله پایانی برسند.

بیش از 30 نفر از چهره‌های شناخته‌شده حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و علمی و دانشگاهی اعضای هیئت انتخاب چهره‌های برگزیده بودند که در روزهای گذشته با آرای خود گزینه‌های پیشنهادی‌شان به‌عنوان 11 چهره برگزیده را مشخص کردند.

11 نفر به عنوان چهره‌های مردمی به مرحله نهایی انتخاب چهره سال برنامه تلویزیونی «فرمول یک» راه پیدا کردند. این 11 نفر از بین چهل گزینه مرحله نیمه نهایی این برنامه و توسط هیات انتخاب توانستند به مرحله پایانی برسند.

بیش از سی نفر از نخبگان شناخته شده حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و علمی و دانشگاهی اعضای هیات انتخاب چهره‌های مردمی بودند که در روزهای گذشته با آرای خود گزینه‌های پیشنهادی خود به عنوان 11 چهره برگزیده را مشخص کردند.

در هیات انتخاب و اعلام نظر شخصیت های علمی ، فرهنگی و اجتماعی از جمله سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور، نرگس آبیار و محمدحسین مهدویان کارگردانان سینما، علی مطهری ، طیبه سیاووشی، زهرا سعیدی ، بهروز نعمتی و الیاس حضرتی از نمایندگان مجلس، دکتر رضا پورحسین ، دکتر خیامی و محمد حسین رنجبران ، دکتر محمد حسین صوفی از چهره های رسانه ای دکتر ، محمد درویش کارشناس محیط زیست، علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال، دکتر بذرپاش ، دکتر مقدم‌فر از چهره های فرهنگی ، آرش خوشخو روزنامه‌نگار ،سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری، مرتضی برزگر نویسنده و. ... بر عهده داشته‌اند.

علاوه بر رای هیات انتخاب، بخش اصلی آرای تعیین کننده این مرحله رای و نظر مستقیم مردمی بود که از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف جمع‌اوری و اعلام شد و در تعیین گزینه‌های برگزیده نقش اصلی را ایفا کرد.

پس از شمارش مجموع آرای ثبت شده، 11 چهره برگزیده که بیشترین رای را به دست آوردند به این شرح مشخص شد. ترتیب اعلام اسامی براساس حروف الفبا است.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها