«زهرمار» رسوایی نیست/ واکنش برادرِ مداح تهیه‌کننده به فیلم

سیدجواد رضویان کارگردان فیلم سینمایی «زهرمار» در نشست خبری این فیلم در واکنش به پرسشی که «زهرمار» را شبیه به فیلم «رسوایی» دانست، بیان کرد اگر اینطور باشد هر دختری با هر آقایی باشد، رسوایی است!

«زهرمار» رسوایی نیست/ واکنش برادرِ مداح تهیه‌کننده به فیلم

نشست خبری فیلم سینمایی «زهرمار» در سانس پایانی سینمای رسانه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر شنبه ۱۳ بهمن ماه، با حضور عوامل فیلم و با اجرای احسان کرمی برگزار شد.

سیدجواد رضویان کارگردان فیلم سینمایی «زهرمار» در ابتدای نشست از نقد بیرحمانه استقبال کرد و در پاسخ به پرسشی که فیلم را ضدارزشی برشمرد، گفت: اعتقاد ندارم فیلم ضدارزشی است و می‌خواستم ارزش در آن به چشم بیاید.

وی در واکنش به سوالی که «زهرمار» را شبیه به فیلم «رسوایی» مسعود ده نمکی دانست، بیان کرد: اگر اینطور باشد هر دختری با هر آقایی باشد، رسوایی است! اما باید بگویم این اتفاق نزدیک به ۷۰ درصد برای کسی که از شرایط اجتماعی خوبی برخوردار بوده، اتفاق افتاده است.

رضویان درباره دغدغه فیلم «زهرمار» توضیح داد: سعی کردیم نقدی اجتماعی بسازیم به همین دلیل فقری را که به برخی اتفاقات منجر شود به نمایش گذاشتیم.

وی در مورد جشنواره ملی فیلم فجر و اینکه انتظار دریافت سیمرغ دارد یا خیر، گفت: جشنواره فجر هیجان‌انگیز است و تمام وقت در حال ترشح آدرنالین هستم و امیدوارم فیلمم جبران محبت‌های همه را بجا آورد. همچنین به هیچ وجه انتظار دریافت سیمرغ «نگاه نو» را ندارم.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی «زهرمار» درباره خلقیات مداح فیلم و انتخاب سوژه‌هایی ملتهب مثل فیلم «مارمولک» گفت: زمانی که در مرحله فیلمنامه این موضوع حساس را بررسی می‌کردیم، متوجه شدم که ممکن است با حساسیت روبرو شویم، اما برادر خودم که مداح است فیلم را دید و دوست داشت. ما سعی کردیم یک اتفاق را برای طبقه مداح و هر طبقه‌ای از جامعه اطلاع‌رسانی کردیم تا بتواند از پس چنین مشکلاتی برآید.

وی همچنین هزینه تولید فیلم «زهرمار» را ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

پیمان عباسی فیلمنامه‌نویس فیلم «زهرمار» نیز درباره کمدی بودن فیلم گفت: «زهرمار» فیلمی تلخ است و کمدی نیست، چون قصه‌ای اجتماعی دارد. ماجرای فیلم برداشتی از اتفاقی است که برای یک روحانی رخ داد که می‌خواست امر به معروف و نهی از منکر کند و برایش مشکل پیش آمد.

سیامک انصاری نیز درباره سختی‌های ایفای نقش یک مداح گفت: برای ایفای این نقش خیلی سختی کشیدم و تمرین‌های زیادی در لحن، نگاه و حرکت داشتم.

1981

حجم ویدیو: 5.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها