استفاده از صدای گوینده «شب بخیر کوچولو» برای کلیپ‌های مناجات

استفاده از صدای گوینده «شب بخیر کوچولو» برای کلیپ‌های مناجات

خانه مستند انقلاب اسلامی ۱۰ کلیپ کوتاه مناجات با پروردگار تهیه کرده است که در آن مریم نشیبی، صداپیشه پیشکسوت مناجات‌خوانی کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مریم نشیبی علت همکاری خود با این برنامه را به محتوای آن مرتبط دانست و گفت: برای اعلام آمادگی با کارها، پیش از هر صحبتی، متن کار را مطالعه می‌کنم و اگر فضای روحی و ذهنی‌ام با آن مطابقت داشته باشد، همکاری را آغاز می‌کنم.

او ادامه داد: مجموعه کلیپ‌های «می‌دانم» که حال و هوای مناجات با منشأ خلقت را داشت و با ادبیات بسیار مناسبی نوشته شده بود، توانست روحم را نوازش دهد و به همین علت با اتمام مطالعه اولیه متن، با اطمینان خاطر همکاری خود را با این مجموعه اعلام کردم.

گوینده برنامه «شب بخیر کوچولو» از همکاری با خانه مستند انقلاب اسلامی به عنوان یک خاطره خوب یاد کرد و گفت: وقتی احساس کردم که نویسنده اثر، برای نوشتن به خوبی بر روی تک تک کلمات تعمق کرده است و تهیه‌کننده کار نیز صرفاً به دنبال مسائل مادی نیست و می‌خواهد کمکی به جامعه کند، انگیزه من برای همکاری مضاعف می‌شود.

او اظهار کرد: من معلم بوده‌ام و به اعتبار این جایگاه، هر کاری را انجام نمی‌دهم و تلاش می‌کنم با حساسیت بسیار بالا، کارهای خود را انتخاب کنم، ولی وقتی با تهیه‌کننده‌ای روبه‌رو شدم که ارزش صدای لو نرفته من را می‌داند و گزیده کار کردن من در این سال‌های متمادی را متوجه می‌شود، چه دلیلی باقی می‌ماند که از همکاری با او سر باز بزنم.

نشیبی در پایان پیش بینی کرد که کلیپ‌های کوتاه «می‌دانم» به عنوان کاری پر مخاطب در تلویزیون مطرح شود و گفت: علیرغم اینکه مشکلات اقتصادی، سبک زندگی مردم را تغییر داده است و مسائل زیادی برای خانواده‌ها به وجود آورده است، ولی تجربه من اثبات کرده است که هر گاه مردم با حرفی منطبق با فطرتشان روبه‌رو شوند به علت خداجو بودن فطرت، به سمت آن متمایل می‌شوند و این همان چیزی است که حس می‌کنم در مجموعه کلیپ‌های «می دانم» مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، مجموعه کلیپ‌های مناجات «می‌دانم» به تهیه‌کنندگی عطا پناهی، محصول خانه مستند انقلاب اسلامی است که قرار است در بخش‌های مختلف شبکه‌های صداوسیما پخش می‌شود.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها