تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مراسم رونمایی از تقریظ رهبری

تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مراسم رونمایی از تقریظ رهبری

معاون هماهنگی مؤسسه حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گفت: تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف مراسم رونمایی از تقریظ رهبری است.

محمد عطارزاده در حاشیه مراسم رونمایی از 4 تقریظ مقام معظم رهبری در همدان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از چهار تقریظ رهبر معظم انقلاب در کتاب‌های «دختر شینا»، « وقتی مهتاب گم شد»، «گلستان یازدهم» و «آب هرگز نمی‌میر» چهارشنبه 20 بهمن در حسینیه امام خمینی(ره) در همدان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این نخستین برنامه‌ای است که 4 تقریظ در حوزه دفاع مقدس از رهبر معظم انقلاب در رابطه با نویسندگان و یا کتاب‌های مرتبط با یک استان رونمایی می‌شود.

عطارزاده بیان کرد: ویژگی خاص این پاسداشت این است که منحصرا مختص نویسندگان و راویان همدانی بوده و روایت‌ها روایات داستان حماسه و ایثار رزمندگان استان همدان است.

وی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا برشمرد و عنوان کرد: آنچه در دفاع مقدس رمز پیروزی ما بوده‌است یعنی فرهنگ جهاد، ایثار و مقاومت همچنان برای رسیدن به افق‌های پیش‌رو و تقرب به چشم‌اندازی که رهبر معظم انقلاب ترسیم می‌کنند، لازم و ضروری است و باید تلاش کنیم این فرهنگ در بین عموم افراد جامعه ترویج و تعمیق یابد و اساس برگزاری چنین برنامه‌هایی ترویج و تعمیق همین روحیه است.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها