کتابخانه ملی دو ماه بدون مدیر! / «اشرف بروجردی» برای معالجه به انگلیس می‌رود

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران دو ماه است به دلیل عدم حضور اشرف بروجردی در محل کار خود بدون رئیس اداره می‌شود.

کتابخانه ملی دو ماه بدون مدیر! / «اشرف بروجردی» برای معالجه به انگلیس می‌رود

اشرف بروجردی 28 اسفند سال 1395 با حکم حسن روحانی به عنوان «رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران» منصوب شد.

حکم انتصاب بروجردی برای 4 سال صادر شده اما ظاهرا «رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران» حدود دو ماهی است که به دلیل بیماری در محل کار خود حضور ندارد و این سازمان بدون مدیر اداره می‌شود.

این گزارش اضافه می‌کند، بروجردی جهت درمان، سفری به کشور انگلیس خواهد داشت و بدین منظور با ارسال نامه‌ای به دفتر رئیس جمهور برای مدت 5 ماه درخواست مرخصی داشته است. البته پس از بازگشت نیز دوران نقاهت بیماری را سپری خواهد کرد.

در این راستا و به این دلیل که در حال حاضر کتابخانه ملی چند معاون از جمله معاون اسناد و معاون توسعه را ندارد برخی از امور بر زمین مانده است.

پیش از این سید مهدی موسوی معاون توسعه و شهرام یوسفی‌‌فر معاون اسناد ملی کتابخانه بودند که یکی با پذیرش مسئولیت جدید در دانشگاه تربیت مدرس و دیگری نیز عزل شد.

در حال حاضر «علی جنتی» وزیر اسبق ارشاد و «فریبرز خسروی» مشاور عالی رئیس کنونی (معاون پژوهش و فناوری اطلاعات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از 19 خرداد سالجاری با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت اسناد این سازمان (آرشیو ملی)منصوب شد) از گزینه‌های ریاست بر این سازمان شمرده می‌شوند.

منبع: فارس

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها