خوش تیپ ترین ستاره های مرد در هفته ای که گذشت

خوش تیپ ترین ستاره های مرد در هفته ای که گذشت

مجله هارپرز بازار بریتانیا و چند نشریه مد اینترنتی دیگر، هر هفته فهرستی از خوش پوش ترین و خوش استایل ترین ستاره ها و سلبریتی های دنیا را گردآوری می کنند و در کنار آن بهترین آرایش و استایلینگ مو را نیز معرفی می نمایند که گزیده ای از آنها را در زیر مشاهده می کنید.

شاید یکی از دردسرهای ستاره شدن این باشد که همیشه باید به ظاهرتان برسید و برای آن هزینه کنید. در نهایت هر چقدر زمان، انرژی و پول برای این کار خرج کنید، همیشه افرادی هستند که سلیقه آنها با شما یکی نباشد و دائماً مورد نقد این مجله و آن برنامه مد قرار بگیرید. در هر صورت سلیقه شما به خودتان مربوط است و انتخاب های شما محترم هستند. بگذریم از اینکه بعضی از سلبریتی ها کاملاً خود را با استخدام یک استایلیست باهوش یا خریدار شخصی خوش سلیقه راحت کرده اند و دیگر نیازی به سر و کله زدن با لباس و اکسسوار و ... ندارند.
ولی بعضی از ستاره ها سبک خاص خودشان را دارند و کاملاً در انتخاب حتی لباس های راحت و روزانه خود دقت و ظرافت به خرج داده و همیشه ظاهر شیک و بی نقصی دارند.

در همین راستا، مجله هارپرز بازار بریتانیا و چند نشریه مد اینترنتی دیگر، هر هفته فهرستی از خوش پوش ترین و خوش استایل ترین ستاره ها و سلبریتی های دنیا را گردآوری می کنند و در کنار آن بهترین آرایش و استایلینگ مو را نیز معرفی می کنند که گزیده ای از آنها را در زیر مشاهده می کنید.

رایان گاسلینگ با تاکسیدویی از گوچی با کفش های کریستین لوبوتن در مراسم جوایز انجمن بازیگران فیلم 2017

جیمز مارزدن با تاکسیدویی از والنتینو و کفش های کریستین لوبوتن روی فرش قرمز جوایز SAG Awards 2017

ماهرشالا با تاکسیدویی از اِرمنجیلدو زنیا در مراسم جوایز انجمن بازیگران فیلم 2017 (SAG Awards 2017)

برایان کرنستون در مراسم جوایز SAG Awards 2017

رامی مالک با تاکسیدویی از دیور اوم و کفش های کریستین لوبوتن در مراسم جوایز SAG Awards 2017

اشتون کوچر روی فرش قرمز جوایز SAG Awards 2017

11

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها