پوشش مراسم نمادین ورود امام(ره) از فرودگاه مهرآباد

«تهران خانه دوست» کاری از رادیو تهران است که به مناسبت آغاز دهه فجر، با پوشش مراسم نمادین ورود امام خمینی (ره) از فرودگاه مهرآباد و با حضور کارگردان «معمای شاه» و علی دهکردی در نقش (آیت‌الله طالقانی) روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، ستاره نقدی، تهیه‌کننده ویژه برنامه ۱۲ بهمن با اعلام این خبر گفت: «تهران خانه دوست» کاری از گروه مدیریت و برنامه‌ریزی شهری رادیو تهران است که روز ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۰ و ۲۵، سالروز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را گرامی می دارد.

همچنین در این روز محمدرضا ورزی، کارگردان معمای شاه مهمان رادیو تهران می‌شود. معمای شاه در ژانر تاریخی داستان زندگی محمدرضا شاه پهلوی را از زمان بازگشت وی از مصر، پس از ازدواج با ملکه فوزیه تا زمان مرگ به تصویر می‌کشد. علی دهکردی از دیگر مهمانانی است که از ایفای نقش آیت‌الله طالقانی شخصیتی مورد توجه و محبوب در تاریخ معاصر کشورمان می‌گوید.

تهیه‌کننده برنامه افزود: پوشش زنده بخشی از مراسم استقبال نمادین بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به کشور با حضور گزارشگران علیرضا محمدی و اکبر یاری در فرودگاه مهرآباد از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

وی همچنین از حضور خوانندگان ملی و میهنی در تهران خانه دوست خبر داد و افزود: وحید تاج، خواننده جوان و خوش صدای کشورمان و هژیر مهرافروز از دیگر خوانندگانی هستند که مهمان ویژه برنامه تهران خانه دوست خواهند بود. آلبرت کوچوئی بخش مستندنگاری روزهای انقلاب و حوادثی که در این دوران اتفاق افتاده را از منظر مطبوعات روایت می کند.

محمدحسین امیدی و دلارام شکوهی اجرای این برنامه را عهده‌دار هستند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها