حمله به آمریکا با موشک‌های بالستیک/ فیلم‌ساز برنده‌ی اسکار، با تجربه‌ی ساخت فیلم‌هایی درباره‌ی جنگ خاورمیانه، این پروژه را خواهد ساخت

کارگردان «مهلکه» واکنش کاخ سفید به موشک‌های بالستیک را در قالب یک فیلم سینمایی به تصویر می‌کشد.

حمله به آمریکا با موشک‌های بالستیک/ فیلم‌ساز برنده‌ی اسکار، با تجربه‌ی ساخت فیلم‌هایی درباره‌ی جنگ خاورمیانه، این پروژه را خواهد ساخت

«کاترین بیگلو» کارگردان «مهلکه» (The Hurt Locker) فیلم جدیدی درباره واکنش کاخ سفید به حمله موشکی می‌سازد.

«متیو بلونی» از «پاک» گزارش داده است که این کارگردان ۷۲ ساله پروژه جدیدش را برای نتفلیکس می‌سازد.

در این گزارش آمده است که «دن لین» رئیس جدید نتفلیکس با «کاترین بیگلو» ملاقات کرده که قرار است فیلمی بر اساس فیلمنامه «نوا اوپنهایم» رئیس سابق ان‌بی‌سی نیوز و نویسنده «جکی» (Jackie) بسازد. این فیلم نشان خواهد داد که کاخ سفید چه واکنشی به حمله موشکی به آمریکا نشان خواهد داد.

لین به بیگلو می‌گوید این پروژه بیش از حد طولانی و پرخرج است اما منابع بلونی می‌گویند در مورد بودجه توافق صورت گرفته و فیلم بیگلو یکی از اولین پروژه‌هایی است که از طرف لین چراغ سبز دریافت کرده.

بیگلو قرار بود فیلم «آرورا» (Aurora) را امسال کارگردانی کند اما «نیویورک تایمز» گزارش داده است که این فیلمساز «چند ماه پیش» به دلیل تأمین نشدن بودجه از پروژه جدا شده است.

او با این حال با پروژه دیگری به نتفلیکس بازگشته و بنا بر این گزارش چراغ سبز دریافت کرده است. «دیترویت» (Detroit) آخرین فیلم بلند بیگلو است که در سال ۲۰۱۷ اکران شد. او «آرورا» را از سال ۲۰۲۲ در نتفلیکس در دست ساخت داشت و برای کارگردانی آن قرارداد امضاء کرده بود.

منبع: کافه سینما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دیوانه چو دیوانه بیند خوشش اید،این جماعت در عوضی بودن دارن از هم سبقت میگیرن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها