وضعیت سرچ ایرانی ها در گوگل با رونالدو

آمار و ارقام عجیب راجع به حضور رونالدو در ایران

در دو روز گذشته ۸۰ هزار پست تلگرامی در رابطه با رونالدو منتشر شده که ۲۴۰ میلیون بازدید داشته است!

آمار و ارقام عجیب راجع به حضور رونالدو در ایران

حضور کریستیانو رونالدو برای بازی در برابر تیم پرسپولیس در ایران در روزهای اخیر تبدیل به مهم‌ترین خبر شبکه‌های اجتماعی شده است و در هر سه پلتفرم تلگرام، توییتر و اینستاگرام اخبار و حواشی مربوط به این موضوع بیشترین توجه را به‌خود جلب کرده است.

در توییتر، تاکنون نزیک به ۱۰۰ هزار توییت و ریپلای حاوی کلیدواژه و هشتگ رونالدو منتشر شده است و هشتگ رونالدو در قیاس با هشتگ‌هایی نظیر نیکا_شاکرمی و رئیسی، در ۴۸ ساعت اخیر بیشتر تکرار شده است. مجموع توییت‌‌های حاوی کلیدواژه و هشتگ رونالدو تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار لایک داشته است.

در اینستاگرام نیز پربازدیدترین ویدئوهای اینستاگرامی به حضور رونالدو در ایران و حواشی آن اختصاص دارد. بررسی برخی از صفحات خبری اینستاگرامی نیز به‌خوبی گویای همین امر است. در صفحه خبرگزاری فارس ، این ویدئو راجع به آدرین با رونالدو با ۵۵۳ هزار بازدید بیشترین بازدید را داشته است. همین ویدئو در صفحه ایران‌اینترنشنال با بیش از ۴.۵ میلیون بازدید پربازدیدترین ویدئوهای روزهای اخیر در این صفحه بوده است. در صفحه بی‌بی‌سی فارسی نیز این ویدئو راجع به استقبال از رونالدو با بیش از ۵.۱ میلیون بازدید، در این مدت بیشترین بازدید را در میان ویدئوهای منتشر شده در این صفحه داشته است.

در تلگرام نیز در ۴۸ ساعت اخیر حدود ۸۰ هزار پست تلگرامی راجع به رونالدو منتشر شده است که این مطالب در مجموع نزدیک به ۲۴۰ میلیون بازدید داشته است که آمار خیره‌کننده قابل توجهی است.

در میان جستجوهای گوگل نیز، در ۴۸ ساعت اخیر جستجو راجع به رونالدو بیشتر از جستجو راجع به «طلا»، «دلار»، «ماشین» و «دولت» بوده است. همچنین جستجوی «قیمت هتل اسپیناس» نیز در روزهای اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

مجموع این داده‌ها نشان می‌دهد که کاربران اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در  ۲ روز اخیر بیش از هر چیز به حضور رونالدو در ایران و حواشی آن توجه داشته‌اند و احتمالا این موضوع نه فقط در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی که در میان عموم مردم نیز یکی از موضوعات مورد توجه در روزهای اخیر بوده است.

photo_2023-09-19_23-16-58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    قابل توجه آقای مهاجرانی که چند روز قبل گفته بودند مگر رونالدو کیست؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها