کیهان از کلاس‌های بازیگری یک بازیگر زن در فضای مجازی شاکی شد

روزنامه اصولگرای تندرو از برگزاری کلاس‌های بازیگری فاطمه معتمدآریا در فضای مجازی شاکی شده است.

کیهان از کلاس‌های بازیگری یک بازیگر زن در فضای مجازی شاکی شد

کیهان نوشت:  بازیگر زنی که طی ماه‌های اخیر در محافل عمومی بارها اقدام به دهن‌کجی به فرهنگ عمومی و قوانین کرده و در روزهای آشوب سال قبل از آتش‌بیاران معرکه بود، اخیرا از امتیاز ویژه برگزاری کلاس بازیگری در یکی از سکوهای نمایش فیلم برخوردار شد! این بازیگر در جریان جنگ ترکیبی علیه ایران در سال گذشته، با رفتارهای زشت و دور از شأن یک بانوی ایرانی به این تهاجم سخت و خونبار علیه مردم کشورمان کمک می‌کرد، حالا با کم‌کاری و غفلت نهادهای مربوطه، از امتیاز برگزاری کلاس بازیگری برای مردم برخوردار شده است. این کلاس، چند روز قبل به‌طور تصویری از یک سکوی نمایش فیلم و سریال پخش شد.

کیهان افزوده است: نکته عجیب این است که این بازیگر که طی ماه‌های اخیر بارها اقدام به کشف حجاب در مجامع نموده و با انتشار تصویری سعی داشت تا به آتش فتنه بدمد، یک‌بار نیز در کوران اغتشاشات، تصویرش بر دیوارنگاره منتسب به یک سازمان حاکمیتی به‌عنوان الگو و زن نمونه نقش بسته بود.

منبع: سینما اعتماد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    1

    واقعاً جای بسی تأسف است روزنامه کیهان که از بیت المال ارتزاق می کند با پول بیت المال علیه حریم خصوصی و حرفه یک هنرمند و علیه حقوق فردی و اجتماعی و مصلحت مردم به دروغ سخن پراکنی و تفرقه ایجاد می کند!

  • ناشناس
    3

    خوب دستور بدین تعطیل کنن کلاسهای مجازیشو،این که کاری نداره،رحم نکنین به این سلبریتی ها ،اینا خیلی خطرناکن،اینا بقیه رو از راه برمی کنن!

  • shahram
    2

    آینده روزنامه کیهان و سردمدارانش که مشخص است از کجا تغذیه میکنند دقیقا مانند گوبلز است.
    آقای روزنامه کیهان!!! یه کم تاریخ بخونی حتی انقلاب ایران رو هم مطالعه کنی میفهمی که مردم رو ندیدن چه عواقبی میتونه داشته باشه.

  • احسنت بر شما برادر
    6

    این روزنامه وزین کیهان
    با غیرت و شرف مثال زدنی
    دغدغه های امت مسلمان را هر روزه
    در تاریکترین خانه هخای اشباح هم که شده
    دنبال میکنه و به همه نمایان میسازد
    آورین به دکتر بزرگوار
    شریعتمداری ارجمند
    این نخبه عالم روزنامه نگاری
    در دنیا برترین است
    و کووووو تا مادر گیتی مثل او زاید
    نزاید . نه نزاید

  • یک بسیجی گمنام
    3

    ای وای که این خانم بازیگر اسلام را به خطر انداخت و دلهای امت حزب الله را خون کرد تا دلهای استکبار جهانی را شاد کند و بر آتش فتنه بیفزاید
    پس ای دلها خون گریه کنید که اسلام داغدار است
    ای امت حزب الله بپا خیزید که اسلام داغدار است
    ای اصحاب حسین بپا خیزید که اسلام در خطر است
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
    ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد

  • شهرام.ر
    1

    از دیدن عکس ایشان روی دیوارهای کشور تعجب نکن چون ایشان هم الگوی هنردوستان است و هم بانوی نمونه. تعجب وقتی واجبه که عکسهای حسن نصرالله و .... دیوارهای شهر رو بیریخت میکنه.

    نظرات شما -
    • بهنام
      13

      به شهرام هررررررررر
      کسی که مردم را ترغیب به مبارزه و جان مردم و جوانان را به خطر می‌اندازد باید خانواده‌اش و خودش اول صف باشند و فقط حرافی فایده ندارد محض اطلاع خانواده ایشان که شوهر و پسرش هستند سالهاست که در پاریس زندگی می‌کنند و اینجا در شأنشان نیست . در ضمن در جریان اعتراضات اخیر کدام سلبریتی به خودش و خانواده و فرزندانش خراشی وارد شد ؟؟ این نان به نرخ روز خورها فقط کارشان حرافی و تبلیغ و تحریک و به کشتن دادن یک عده بی‌گناه است . در ضمن چند سال پیش فیلمی از این بانوی ( الگوی متفکر!! ) دیدم که در حال رقصیدن با نوحه محمد نبودی ببینی ....
      یعنی بی‌حرمتی و بی حیایی به جایی رسیده که نوحه‌ای در وصف فرمانده محمد جهان آرا که خونش برای آزادی وطن و خرمشهر ریخته شد برای ایشان و رفقا آهنگ رقص شد !!!!
      اگر می‌خواهی این آدم و امثال او را الگوی خودت قرار دهی مجازی و به شعور خودت ربط دارد ولی از دیگران مایه نگذار .....

    • شهرام.ر
      1

      بهنام جان شما و خانواده گرامیتان که در ایران زندگی میکنید، در این اعتراضات خراشی بهتون وارد شد؟ یا تفنگ ساچمه‌ای تو دستتون بود؟ یا فقط حرافی رو دوست داری؟ کسی که فرمان آتش میده و اونی که تیراندازی میکنه مسوول کشته و زخمی شدن دیگرانه و نه اونی که روسری رو از سرش ورمیداره.. ایشان بعنوان یک هنرمند بی نظیر در عرصه سینما ، الگوی « هنردوستان » است . این بیان واقعیت از دیدگاه شخصی من است و از شما مایه نذاشتم . درضمن: لوطی تو برو لقمه خود گاز بزن
      کم پشت سر خلق خدا ساز برن.

  • ناشناس
    2

    کیهان سرش رو تو هر سوراخی میکنه ..نکن حسین یهو خسته نشدی اینقد تو این سوراخا خوردی

  • ناشناس
    1

    کیهان فضول همه هست

  • ناشناس
    1

    چرا عده ای فکر میکنند افاضات کیهان عینا خواسته های رهبری ست؟! همین باعث شده که شما هم تیترهایش را بازگو کنید. کیهان با مدیریتی که دارد یه روزنامه متعصب و منفعت طلب است.

  • 3

    فاطمه معتمد اریا جزء بهترین و با اخلاق ترین بازیگران زن ایران است و پایگاه مردمی بسیار خوبی هم دارد. سال هاست اکثریت مردم از کیهان و لباس شخصی ها بیزارند.

    نظرات شما -
    • رابی
      6

      چه دردتون گرفته یه روزنامه برخلاف نظر شما مطلبی زده دردتون گرفته آخ از پز آزاداندیشی شما آدم داغون میشه😐😐😐

    • رابی
      5

      بهترین ها و با اخلاق ترین ها!!!!! زارتتتتتتت

  • ناشناس
    1

    طبق پیشنهاد خود حسین آقا ، کلاس ها را بدهید به حسین جان ... !

  • جواد
    1

    جایی تعجب است که این عفریته ضد انقلاب میخواد کلاس بازیگری باز کند معلوم می شود این مملکت بی در پیکراست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها