بازگشت کارگردان و مجری مشهور به سینما با تهیه‌کنندگی یک فیلم

کارگردان آثاری چون «مرد نقره‌ای» و «روز سوم» که با فیلم «غریب» در جشنواره چهل و یکم فجر خوش درخشید گفت: تهیه‌کنندگی یک فیلم سینمایی با عنوان «رد پای موج» با کارگردانی داریوش جهانگیری‌مقدم را انجام می‌دهم و به غیر از این، کار دیگری نخواهم ساخت.

بازگشت کارگردان و مجری مشهور به سینما با تهیه‌کنندگی یک فیلم

محمدحسین لطیفی که با فیلم غریب در جشنواره فجر گذشته جوایز بهترین طراحی صحنه، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی، بهترین چهره‌پردازی و بهترین نقش اول زن را از آن خود کرد، اظهار داشت: امسال فیلمی نمی‌سازم و در مرخصی خواهم بود.

او که با پرداختن به زندگی شهید بروجردی در جشنواره چهل و یکم فجر همچنین توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و جایزه ویژه هیات داوران در بخش مقاومت بین‌الملل را به خود اختصاص دهد، خاطرنشان کرد: می‌خواهم خستگی درکنم و احتمالا تهیه‌کنندگی یک اثر سینمایی را بر عهده خواهم داشت.

لطیفی گفت: تهیه‌کنندگی یک فیلم سینمایی با عنوان «رد پای موج» با کارگردانی داریوش جهانگیری‌مقدم را انجام می‌دهم. به غیر از این کار دیگر کار دیگری نخواهم ساخت.

کارگردان خوابگاه دختران و عینک دودی خاطرنشان کرد: این فیلم اکنون در مرحله دریافت پروانه ساخت است که در یکی دو روز آینده آن را دریافت خواهیم کرد.

او اظهار داشت: رد پای موج را برای حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر تهیه‌کنندگی می‌کنم.

کارگردان مجموعه‌های نمایش خانگی قلب یخی و ساخت ایران خاطرنشان کرد: از سال دیگر مجدد شروع به ساخت فیلم خواهم کرد.

لطیفی تاکنون علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی آثاری چون چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت(وحید جلیلوند ۱۳۹۳) را بر عهده داشته است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها